Sf. Petru si Pavel


Marti 29.06.2010. Sfantii Petru si Pavel. Mi-a murit cireselul. S-a uscat. Un clei nenorocit curge din tulpina lui. Oare daca il tai si-i las doar o bucata sanatoasa din tulpina mai are vreo sansa sa creasca un lastar sanatos? Trebuie sa mai caut , sa mai citesc cu ce se trateaza boala asta. Daca nu pentru el , macar pentru altii.

Inca o zi ploiasa. Pe undeva e bine ca macar am scapat de grija grindinei. Anul trecut mi-a facut gradina praf. Anul asta … cine stie?

 

 

Imi place SF-ul. Pe vremuri exista o colectie cu niste fascicule cu povestiri SF. Exista si un Almanah SF. Erau SF-uri bune. Acum avem canal tv SF. Doar filme cu monstri neverosimili. Violente , descurajante. Romanele de altadata imaginau viata pe alte planete , colonizarea , iar pamantul era o gradina imensa , clima era controlata , deserturile inverzite , apele curate … Utopie…Azi , totul e scapat de sub control. Suntem o specie distructiva. Cine a spus ca suntem dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu …. Ploi acide , gauri in stratul de ozon , radiatii ucigatoare , fenomene extreme , ape infestate si peste toate mizeria umana. Si-am mai vrea sa ajungem si pe alte planete. Sa le terminam si pe acelea.

Iata cum se traieste in era zborurilor interstelare.

 

Noroc ca mai sunt oameni ca voi care inca lupta si nu si-au pierdut speranta. Incearca din rasputeri ca macar o bucatica de pamant sa pastreze frumusetea primordiala. Creeaza oaze de liniste si bucurie pentru suflete ostenite.

Incerc si eu alaturi de voi. Oare trebuia sa ma inscriu la ecologisti?

8 gânduri despre „Sf. Petru si Pavel

    1. Am o colectie intreaga de nori , de rasarituri si apusuri dar tre’ sa le caut intr-un teanc de CD-uri. Cred ca am sa fac o pagina cu nori. Daca ai poze frumoase trimite-mi-le sa la adaug la colectia mea , bineinteles voi specifica de unde le am:) .Daca vrei :))

Lasă un răspuns

