decoratiuni inedite – boboc de magnolie


 

V-ati fi imaginat vreodata cata frumusete se ascunde intr-un cap de porc???!!!!

Veti spune probabil ca am luat-o razna .

Dar , stai! ( vorba reclamelor) . Sa va povestesc!

Acum mai multi ani , inainte de Craciun , fierbeam prima mea piftie. Cap de porc printre altele. Alegeam de zor oasele pana cand mi-a cazut in mana o minunatie. Un os ciudat care semana perfect cu un boboc de magnolie pe un ram mai cioturos. Era perfect curat , degresat , fara zgarciuri , de un alb ca fildesul. Va imaginati ca abia am terminat piftia si m-am apucat de pictat. Lavabila amestecata cu acuarelele Crinei (fetita mea cea mica) si iata ce-a iesit.

Această prezentare necesită JavaScript.

De atunci , de fiecare data caut superbul boboc de magnolie in urata capatana de porc. Si-am adunat ceva.

3 thoughts on “decoratiuni inedite – boboc de magnolie

  1. Cum se zice: Fiecare cu tazanelile lui!
    Fumosul trebuie cautat pretutindeni. Imi aduce aminte de cursurile de estetica, mai ales cel despre estetica uratului. Oricum margele sau bijuterii din os multa lume poarta si nu mai intreaba de unde provine materia prima.

Lasă un răspuns

