Totul e bine cand se termina cu bine


se spune ca un necaz nu vine niciodata singur ci in serie de cate trei.

planuita plecare la Bucuresti de sambata dimineata s-a sfarsit in Giurgiu la sectia de urgente. Dupa o noapte aproape nedormita , m-am trezit a doua zi buimaca la telefonul care suna in disperare. Abia reuseam sa tin ochii deschisi. Era mama(soacra). Daiana , nu te speria dar nu stiu ce sa ma fac cu tata. ii este rau de azinoapte si nu ma mai inteleg cu el. Urasc telefoanele. Ametita m-am dat jos din pat , am incercat sa spun ceva dar n-am reusit mare lucru pentru ca doar asta imi lipsea. Mi-am facut o cafea pe care n-am baut-o si-am plecat la ei. Intr-adevar ii era rau , am recunoscut simptomele , o criza de ficat nenorocita ( stiu pentru ca Madalin a fost operat si pentru calculi biliari acum vreo 12 ani – apropos de ce nu am incredere in medici , ani de zile s-a tratat pentru stomac , gastrita , bulbita , ulcer cand el de fapt avea pietre la fiere si era sa dea in septicemie dupa o internare de o luna pentru hepatita chipurile). Doamne in ce tara traim… Asa ca n-am mai stat la povesti (de cand , de ce , ce-ai luat ,etc) si-am plecat la urgente direct. Asa s-a dus mai mult de juma de zi. Deci Bucurestiul l-am vazut abia spre seara. Aveam de gand sa ma intorc tot atunci dar fetele au insistat sa raman peste noapte. A plouat de a rupt. La Bucuresti ; la Giurgiu mai putin.

A doua zi din nou telefonul , Era Madalin. ” Vezi ca m-a sunat vecinul , a scapat  Rex ( un ciobanesc de 8 luni) si ne-a facut gradina praf. Va dati seama ce-am simtit. M-am invinovatit ca n-am plecat acasa cu-o seara inainte , ca nu l-am legat mai bine , cate si mai cate nu mi-am zis in minte. M-am dus la el la spital , am luat masina (bineinteles ca pana acolo m-a mai prins o ploaie care m-a facut ciuciulete la propriu) Imi imaginam deja rosiile tavalite , florile rupte si ma gandeam ca la anul pun iarba ca aia n-are ce pati in afara de musuroaie de cartita.🙂

Rad eu rad dar azidimineata eram suparata rau. Ma tot gandeam cum sa-l prind ( e mare cat mine si daca se ridica in doua labe ma darama) , cum sa-l leg ( a mai plecat odata cu lantul taras si cu lemnul de care era legat – dar atunci gradina era mai goala ), ma gandeam ca dupa ploaie o sa ma umple de namol ca-i place sa se mocirleasca precum un purcel apoi sare si ma prinde in brate cu laboantele lui uriase. Ca sa vedeti si voi ce vecini panicarzi am. Bietul catel era pe terasa din fata ( fara lemn taras doar cu lantul rupt) . Gradina , neatinsa . Deja restul nici nu mai conta. Rasturnase un ghiveci fara planta , doar cu pamant , adunase toate incaltarile de pe la usi , a rontait o singura gheata si desigur a carat o gramada de noroi , insa doar atat. Pagube minore , reparabile toate. Adica nu , mint! Mi-a rarit porumbul de langa gard , din trei fire la cuib cate lasasem eu a rupt cate unul si-au ramas doua , iar la trei fire de rosii puse mai tarziu ( si fie vorba intre noi nu prea mai aveau sanse sa scape de uscaciune de mana ) s-o fi gandit ca nu e cazul sa mai ocupe locul degeaba si le-a retezat ( daca n-o facea el , sigur o faceam eu ca deja le pusesem gand rau). Deci e un caine inteligent chiar daca e ca smintit cateodata. Asa ca totul s-a rezolvat intr-o ora de balaceala cu furtunul pe terasa. De florile din ghivece ( care erau in carantina dupa gerurile de asta iarna) nici nu s-a atins. Bine ca a fost doar atat. Tata e bine , Madalin e mai bine , eu incep sa fiu bine. Poate Murphy s-a inselat … Ar fi cazul ca si binele sa respecte aceeasi regula , nu?!..

Această prezentare necesită JavaScript.

5 thoughts on “Totul e bine cand se termina cu bine

  1. Culmea e ca in ghivece aveam niste trandafiri japonezi , inghetati asta iarna. Credeam ca i-am pierdut dar nici nu m-am indurat sa-i arunc. I-am curatat/scurtat bine de tot si surpriza , le-au dat frunze. Stiind cat de mult ii place sa rontaie mi-am zis ca daca au scapat de la inghet nu mai scapa de la el. Si uite ca de ei nu s-a atins. Dracena era arsa doar de soare iar frunza de pe jos era un lastar pus in vaza.Ce-a varsat a fost un ghiveci cu pamant. Atat. ah ba nu , a rontait si-un coltar vechi , unde stateam eu sa-mi beau cafeaua si pe care aveam de gand sa-l retapitez. Dar si din ala a mancat buretele foarte frumos si uniform exact pe linie. L-am spalat si poate fi refacut. Imi venea sa-l pup de bucurie. Ba chiar l-am laudat ca a fost baiat bun:))

Lasă un răspuns

