cimbru si busuioc-postate cu intarziere


N-am mai postat de multa vreme nimic din gradina mea. M-a innebunit mai intai ploaia zilnica din iulie cand gradina mea s-a umplut de balarii. Apoi a venit canicula si nu atat caldura cat umezeala plus tantarimea , m-au impiedicat sa iau masuri radicale prin gradina. Dar ieri a fost mai acceptabil si m-am infipt direct in randurile de cimbru si busuioc care o luasera razna. Am semanat cimbru din seminte cumparate. Sincer n-am mai vazut asa ceva. Trebuia sa-l pun , cred , in ghivece si sa-l atarn undeva pentru ca este un soi tarator sau curgator . Iata ce-am adunat din gradina si mi-a luat vreo cinci ore sa-l aleg si sa-l fac buchetele. 

busuioc

 

cimbru (doar jumatate din toata gramada)

7 thoughts on “cimbru si busuioc-postate cu intarziere

    1. Tot in pod le-am agatat. Pe langa cimbru. De fapt podul meu era sa fie o mansarda. Dar din lipsa de fonduri a ramas la stadiul de pod. Din fericire am scara ca lumea pana sus deci e foarte usor de urcat. Acum a devenit un fel de magazie cu de toate , scule , materiale ramase , saci cu haine nedesfacute inca , loc de intins rufele cand ploua (am doua geamuri mari deci e bine ventilat) loc de uscat „buruieni ” si de pus mobila veche. Poate intr- zi voi avea timp sa fac putina liniste si acolo ca deocamdata e o harmalaie de nedescris.:)

    1. nu stiu exact cum se numeste , este o chestie parazita , nu creste din pamant ci pe planta se prinde direct , are ceva ca niste ventuze , e subtire ca un fir de ata , e galben la culoare si napadeste biata planta si o sufoca pur si simplu. Am constatat cu stupoareca face si ceva ca niste flori , probabil asa se mai inmulteste. Oricum e suficient sa-ti aterizeze un firicel pe o planta ca imediat se prinde , o sa-ti fac o poza s-a vezi. Mai rau e ca nu stiu cum se scapa de el.

  1. Eu l-am mai rarit si rasadit. Tufele rare erau imense. Unde a ramas gramada s-au facut fire de iarba. L-a mai napadit si firul ala galben deci… Doamne , credeam ca nu mai termin si mai mai ca-mi venea rau de la miros (sarmale , sarmale dar nici chiar asa). Am facut vreo 20 de legaturici si le-am agatat in pod la uscat. Ma gandeam ca o sa miroasa si acolo de nu se poate cand colo au ramas niste firisoare iar de aroma nu e cine stie ce. La anul o sa pun cimbru din ala normal , vad eu de unde fac rost de seminte ca astea de cumparat nu m-au convins. E prea balarios. Dar de-o sarma , o friptura acolo merge.

  2. tot din seminte cumparate am pus si eu, dar intr-un ghiveci din piatra, in curte. la inceput au incoltit puzderie de seminte, apoi au inceput sa creasca, apoi sa se arda si acum nu mai am nimic.

Lasă un răspuns

