weekend de lucru canicular (1)


vad ca net-ul imi face probleme asa ca incerc sa incarc postul in doua transe.

Am avut un weekend innebunitor. Incepand cu vineri seara pana luni dimineata.

Vineri am cusut tivuri pentru copertina. 9 m de material lat de 1,5 m dat pe din doua si tivit => 18 m de tiv cusut de mana ca masina de cusut mi s-a dereglat (incurca ata) si n-am mai gasit niciun mester sa mi-o regleze. Spalat rufe si calcat pana pe la 3 noaptea si facut bagaj pentru Crina care pleca a doua zi la mare cu cortul. Inutil sa spun ca m-am culcat pe la 5 jumate. Si la sase jumate m-am trezit ca rugasem pe cineva sa ma ajute la spalatul geamurilor si venea la ora sapte ( sa nu ne apuce caldura)

Tot ne-a apucat. Ea a spalat geamurile iar eu am intins panzele. Am fost Nicu Vlad la a doua incercare toata dimineat pana pe la trei dupa amiaza. Pentru ca terasa este orientata spre sud-est si soarele nu e suportabil decat pana pe la opt dimineata (cu indulgenta) , ne-am gandit sa facem o copertina. Zis si facut. Zis , usor , facut , mai greu.Cu trei stalpi si , o grinda si cinci dulapi a iesit ceva pe care sa pot ridica niste vita-de-vie care se incapataneaza sa traiasca desi am tot jumulit-o in fiecare primavara si glicina care de doi ani se chinuie sa infloreasca. (Dar si cand va inflori va fi o splendoare)Deocamdata i-am pus o sfoara sa se catere. Deci cum va spuneam am inceput lucrarea anul trecut in iulie. Am turnat cate un sambure de beton in pamant , am pus suporti metalici sa nu putrezeasca lemnul si cam atat ca pe urma am plecat in concediu , a venit toamna , n-am gasit mesteri sa le fixeze ( Madalin e antitalent la mestereli in schimb e tare la bucatarie- eu sunt invers , prefer sa repar , sa dau gauri cu bormasina decat sa bucataresc) , oricum lucrarea era de prea mare amploare ca s-o facem noi singuri asa ca am continuat-o anul asta. Am gasit un baiat sa ne ajute , am ridicat-o , mai ramanea de acoperit cu ceva usor pana cresteau agatatoarele. Prima tentativa a fost cu o prelata de rafie. Ieftina. Usoara . Atat de ieftina si usoara ca dupa prima vijelie s-a facut zob. Am adunat o saptamana fasii de rafie din gradina si m-am hotarat sa iau altceva. Am gasit la Ikea niste panza mai groasa si m-am pus pe lucru.

Lasă un răspuns

