weekend de lucru , canicular (2)


Deci sambata am stat toata ziua cocotata si-am capsat fasiile de panza pe capriori. A iesit ca lumea , dar si eu sunt rupta de spate de gat si de maini iar la fata zici c-am stat la plaja o saptamana. Dar a meritat efortul. Duminica am luat masa pe terasa , la umbra. Iar seara i-am facut si proba la furtuna ca a plouat de a rupt. Coafura rezista. Faptul ca am intins-o bine si am capsat-o si mai bine , faptul ca au fost fasii de material si nu bucata intreaga a permis vantului sa treaca fara sa o sfasie. Sa speram ca va tine oricum mai mult decat cealalta. Fata mi-a plecat la mare , am ramas doar noi doi cu catelul. Va trebui sa ne obisnuim cu situatia. Ieri a fost o caldura nesanatoasa. Atat de nesanatoasa ca bietul Kimi n-a pus boticul nici macar pe mancarea lui preferata ( piept de pui la gratar). A fost apatic si lesinat , a dormitat toata ziua , nici apa n-a vrut. Abia dupa ce-a inceput ploaia s-a scuturat din amorteala si si-a cautat castronelele. Chiar ma temeam ca s-a imbolnavit. Se uita la noi cu niste ochisori bleojditi , se vedeaca sufera si nu putea sa ne spuna ce -l doare. Pana si coada atarna ponosita. Dar de dimineata si-a scos parleala. Eram gata de plecare cand a zbughit-o pe NV si direct la Rex in curte l-am gasit. Noroit de nu se poate , avea ghetute de namol pe labe ca nici nu se mai putea misca. L-am certat si i-am dat si doua la fund. N-a zis nici pas. Statea ca un caine plouat si ma ruga din priviri sa-l curat. El care uraste baia. Bineinteles ca nu-l puteam lasa asa , deci dezbracarea , intrat la dus cu javrita , nici nu s-a clintit de sub dus , sters energic cu prosopul ( catelul bineinteles) si uscat cu feon-ul. Tremura ca frunza lu’ madam udrea in vant si-a stat cumintel pana i-am terminat toaleta. De obicei cand iese din baie , face cateva ture ametitoare de nervi prin toata casa si improasca tot in cale. Chiar ma gandeam cu groaza ca s-a ales praful de toata munca mea de curatenie din weekend ( frecat podele , faiante si gresii , covorase spalate etc). Uimire , a stat cuminte cuminte , nu mi-a venit sa cred.

copertina
copertina
18 gânduri despre „weekend de lucru , canicular (2)

  1. Draga Daiana,panza folosita de tine pare ceva foarte bun si tare,bun pentru mine pentru material de dosuri la perne,ca tot nu se mai gasesc dosuri adevatare.Deci,te rog sa-mi spui cum se numeste materialul si de unde,ce tip de magazin il detine. Ori, este panza de cort? 😉

    1. Nu e panza de cort desi cam are aspectul. As fi vrut eu sa fie ca ar fi fost mult mai rezistenta dar tine si asa. E o panza gen cea de sezlong deci nu atat de deasa dar grosuta.( il adoram pe Pruteanu – Dumnezeu sa-l odihneasca). Nu prea cred ca merge pentru dos de perne – stiu eu ce-ti trebuie tie , se chema odata „nanghin” si era o tesatura din in , subtire dar foarte batuta ca sa nu iasa fulgii prin ea(daca-mi aduc bine aminte din copilarie de la mamaie). Ce se mai vinde acum sub denumirea asta nu mai are din pacate calitatea de atunci. (nici nu stiu daca se mai gaseste de fapt-ultima data am vazut acum vreo trei ani). Dar sa revin , materialul l-am luat de la IKEA din Bucuresti , are latime 1,5 m si a costat cred 15 lei/m . Insa pe langa asta au fel de fel de materiale si din ce-am vazut eu atunci pe fuga ar fi si ceva sa mearga la dos de perne. N-am prea avut timp sa cotrobai desi sunt moarta dupa magazinele de gen pentru ca Madalin nu se simtea bine ( la cateva zile s-a si internat ) asa ca ” vazut , luat , plecat”. Dar merita sa pierzi o zi sa vizitezi magazinul. Cel putin la capitolul asta – materiale din fibre naturale – sta destul de bine. O sa postez un articol cu experienta mea in domeniu si cu nostalgii ale vremurilor stambei si borsecului. Te pup. Poti sa vezi pe net catalogul de la Ikea.ro . Ca magazin nu stiu unde mai este altul , eu doar pe asta-l stiu. Dar stai , daca ai Hornbach sau mr.Bricolage sau Bricostore sau Praktiker prin zona poti sa incerci si acolo.

    1. mersi Huni. si mie-mi plac dar nu mereu sunt foarte explicite asa ca am stat cateva ore numai pentru poze si punere in pagina , ca sa fie totul clar si pentru neinitiati in ale nodurilor. Daca mai gasesti ceva interesant pe vreundeva anunta-ma si pe mine , te rog. 🙂

    1. I’m back! Nu stiu ce s-a intamplat ca nu-mi mai incarca bine posturile la publicare. Se intepeneste net-ul si atunci tre’ sa le trunchiez. In schimb vad ca tu intarzii cu posturile iar eu mor de curiozitate sa-ti aflu povestea mai departe. A devenit lectura zilnica:).

  2. arata splendid!
    de unde ai luat ideea?
    kimi al tau sa ia aminte: dupa un timp va deveni dependent de dus! o sa vina vremuri in care tu, obosita sau ocupata cu alte treburi o sa-i zici „hai ca nici nu esti asa murdar, te iert pana mai tarziu”, iar el, matu-gaia, o sa stea miorlaindu-se la usa baii „cum sa stau asa murdar, te roooog, te roog, te rog…”

    1. Ideea am luat-o de la terasele de pe malul marii. Ce-i drept la bulgari si la greci am vazut asa cu fasii de panza iar ideea de a le pune intercalate a fost a lui Mada , a zis sa dea senzatia de valurile marii.
      Cat despre dependenta lui Kimi cred ca deja s-a instalat . Aseara l-am scos la plimbare prin iarba , normal ca a dat o goneta si pana la poarta si-a calcat si pe aratura. Cand l-am bagat in casa ( tin usa la baia de jos deschisa special pentru el ca mai are un loc de pisulica de urgenta si acolo) s-a repezit direct in cabina de dus. Degeaba l-am gonit ca tot a incercat de vreo patru ori sa intre. Daca a vazut ca nu e rost de baie a pus botul si-a plecat la culcare.

  3. uau, foarte tare copertina! nu-mi vine sa cred ca ai avut atata rabdare s-o tivesti.
    si noi ne-am pus din aia de rafie, dar este adevarat ca a noastra n-are decat un metru si ceva latime si e prinsa de suportul pe care sta din loc in loc, destul de des. i-am batut capse acolo unde am prins-o de suport si vad ca pana acum a rezistat. am cautat si eu in primavara material de pergola mai ieftin, de mi-au iesit ochii din cap. la ikea nu mi-a dat prin cap sa ma duc 😦
    kimi e adorabil!

    1. aaaaaaaa, nu e cine stie ce tiv , e mai mult insailat asa dar mi-a luat timp sa-l potrivesc iar ultima fasie o facusem prea ingusta si-a trebuit s-o refac. La Ikea au materiale foarte frumoase si destul de groase. Sunt din bumbac 100% , altele din in si nu sunt nici foarte scumpe. Eu pe tot materialul am dat cam 130 lei.

    1. acum stau si ma gandesc ca poate ar fi trebuit s-o fac si mai mare , adica pe toata lungimea terasei dar fetele voiau sa le ramana si loc de plaja. Oricum e bine si-asa si la o adica poate fi extinsa. In toamna asta am de gand sa pun niste pomi (mai multi asa) pe langa gard pentru ca in afara de cais si de corcodusii din fata n-am alta umbra in curte. Iar la corcodusi , la masa de lemn se poate sta doar primavara si toamna, acum e plin de corcoduse storcite.

Lasă un răspuns

