bazar de vise – perioada albastra


Sunt o colectionara.Nu-mi plac lucrurile la set. Imi plac in schimb lucrurile frumoase si pentru ca nu le pot avea pe toate iau cate una sau cel mult doua din fiecare.Nu am alte criterii in a le alege ,  doar sa-ti bucure ochiul. Asa ca la mine rar ai sa gasesti sase obiecte la fel . Iubesc lucrurile desperecheate , vasele ciudate , sticlutele de parfum , cutiile ramase de la diverse crème , sticlele cu forme deosebite , rame , tablouri vechi sau nu , pahare  . Ador broderiile si dantelele vechi , nasturii de sidef , piatra , lemnul , oasele… Bazar de vise.   

Cand locuiam la bloc mi-am desenat mobila de bucatarie special pentru a avea loc de expunere a maruntisurilor. Bucataria era inima casei. Mi-am dorit o bucatarie albastra si-am facut-o. Gresie bleumarin , pereti si faianta alba , jaluzele albastre. Mobila tot albastra. Blatul de la masa , albastru. Covorul albastru. Pana si frigiderul il imbracasem in colant (imitatie de furnir) albastru. Cat ar fi fost de cald , la mine in bucatarie era racoare. Parca adia briza marii.  Deja toti prietenii mei se invatasera si cand veneau pe la mine imi aduceau cate un maruntis macar cu putin albastru.

Iata cateva din perioada albastra.

Lasă un răspuns

