OZN-urile din gradina


I-am pus ca fiind dovlecei din samanta de la tanti Stela. Dupa o luna de flori fara rod , mi-am luat adio de la ei si nu i-am mai bagat in seama. Incepusera sa se usuce si-am zis sa-i las sa se stinga-n pace. Nu mica mi-a fost mirarea cand , dupa ploile din iulie s-au intins ca bezmetecii invadandu-mi rosiile. M-am dus sa-i scot definitiv si cand colo , ce sa  vezi , ditamai dovlecii ascunsi bine in buruieni , rosii si frunze uriase. Sunt patru la numar ( aici doar doi , cei mai mari) , primul are deja aproape 40 cm in diametru. Nu sunt lungi ca dovlecii placintari dar coaja tot alba e , sunt rotunzi si turtiti , parca-s niste ciuperci uriase. Sau niste OZN-uri din alte lumi.

dovleacul urias
Al doilea dovleac . Kimi se apropie temator , e aproape cat el.
3 gânduri despre „OZN-urile din gradina

  1. eu nimic. Cand eram mica mamaie fierbea iarna. Am cam uitat ce gust aveau. Probabil soacra mea va face niste placinte cu dovleac si miez de nuca. Fetelor le place si lui Madalin la fel. Eu nu ma dau in vant decat dupa ciocolata… 🙂

  2. Astia sunt dovleci de placimta,portocalii la miez si se face strudel,se coc felii in cuptor si chiar mancare se face din ei,insa eu n-am incercat,doar copt si strudel.Grozav de bun,insa tre’sa-l lasi sa se coaca,sa devina coaja groasa si sa se desprinda coada de la vreg,cam ca pepenii galbeni.Coaja ramane alba,insa.

Lasă un răspuns

