greu de ucis


 

Ce pastile , ce fumigene , ce dispozitive? Nimic nu functioneaza. Sper sa nu ma inhate ecologistii dar dupa ce mi-a devastat jumatate din gradina am reusit sa scapam (cel putin pentru o perioada) de inamicul public numarul unu. Ieri n-a facut nici mai mult nici mai putin decat 12 musuroaie. O fi el bun pamantul de cartita dar ce-i prea mult strica. Mai ales ca vis-a-vis exista o colonie intreaga. Sa se invete minte sa stea la ele acolo. Deci , singura modalitate de-a mai scapa de ele este vanatoarea. Una pe an si tot e bine. Ce cruda sunt dar imi aduc aminte de un filmulet de desene animate de pe vremuri cu o cartita (simpatica pe atunci) dar nu eram departe de a lua tot gazonul la cazma . Asa ca Mada fiind in concediu s-a pus la panda. Si dupa 12 musuroaie a reusit.

6 gânduri despre „greu de ucis

  1. Ai incercat dispozitivul ala care arata ca o teava, cu baterii? La mine a dat rezultate, aveam gazonul numai musuroaie, dar de cand l-am pus nu mai am probleme cu cartitele.

    1. am incercat si cu dispozitivul minune. culmea e ca dupa ce l-am pus , cele mai multe musuroaie langa el au aparut. cred ca era de adunat si nu de alungat cartite. sau ale mele sunt mai speciale…:)

  2. cunosc planta. din pacate in zona asta de campie n-am vazut-o deloc. Am citit recent intr-o revista de gradinarit ( de fapt un catalog de flori) ca ar mai fi o floare Knofi daca am retinut bine , face flori albastre si miroase a usturoi. Radacinile contin niste substante volatile care le indeparteaza pe cartitoase. Ma mai gandesc daca merita investitia ca trei fire costa vreo 38 de lei +taxe de livrare…

  3. Exista o planta Euforbia,(laptele cucului )pe care cartita nu o suporta.Iti dau o idee.O poti planta acolo unde ai vizitatori de genul acesta.Si e si frumoasa.Bine,familia Euforbia e mai mare,dar incearca.Mai vorbim.

Lasă un răspuns

