dupa ploaie -rasarit


no comment

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre „dupa ploaie -rasarit

    1. mersi Laura. Maine , disdedimineata plecam la Bucuresti sa vedem ce-a iesit. Astazi ne-a anuntat o tanti careia i s-a facut mila de mine de cate ori am sunat sa intreb de rezultat daca e gata. E gata dar n-a vrut sa-mi spuna ce si cum , a zis ca nu se pricepe – dar eu stiu ca asta e politica , sa nu-ti citeasca la telefon . Asa ca maine e ziua cea mare. N-am somn si nici stare ca de concediu ce sa mai zic… Cica de vinerea tracuta sunt in concediu o saptamana… care mai gata a tracut . Tot e bine ca am apucat sa fac si eu cateva borcane de zacusca. Va pup pe toate si tineti-ne pumnii.

Lasă un răspuns

