La multi ani Simonei si micutei Lara


La multi ani celor dragi tie , Simonei si Larei.Chiar acum cateva zile am cautat postul initial cu fotografiile Larei si-am vazut ca l-ai scos. Dar m-am multumit cu cele din mail.

Parca ti-am transmis ceva telepatic pentru ca azi cand am deschis nu mi-a venit sa cred. E o scumpa Lara. Sa va traiasca si sa va bucurati de ea , sa fie sanatoasa si sa aiba noroc . Sa aiba parte de iubire si cer senin toata viata ei.

Va imbratisez!

flori pentru o floricica
un catel iubaret s-o apere de rele
viata sa va fie o campie cu flori

4 thoughts on “La multi ani Simonei si micutei Lara

    1. Buna Alexandra , bine ai venit. Sper ca-ti place ce-ai gasit pe aici. Te astept cu drag mereu ca de altfel pe voi toate prietenele mele. Si nu spun vorbe-n vant cand va numesc prietene. Mi-ati fost alaturi cu vorbe bune si sfaturi atunci cand nimeni nu-mi spunea o vorba si nu-mi calca pragul. Oare de ce se feresc oamenii sanatosi de cei bolnavi? Nimeni din cunoscutii nostrii n-a mai venit pe la noi de cand au aflat vestea. Iar lui Madalin ii fac atat de bine vizitele. Chiar neinsemnate , il scot din amorteala , din ganduri negre , din tristete. De ce n-or pricepe oamenii asta?

  1. Irenadaiana,
    multumesc tare mult pentru urarile speciale ce mi le-ai facut.Te imbratisez cu drag si cu energia de care ai nevoie sa crezi in vindecare.
    Multa sanatate sotului tau !

    1. multumim Elisa. Avem nevoie de energie , vineri incepem a doua sedinta de terapie. Stiu ca va fi greu , poate mai greu decat prima data dar acum stiu „cu ce se mananca” si ce trebuie sa fac pentru a-i face urmarea mai usoara. Deocamdata e bine. Sa speram ca si de-aci incolo. Sanatate si voua.

Lasă un răspuns

