decoratiuni inedite- de-ale marii


Va era dor de vara ? Si de mare?

Marea… Tuturor le place marea. Vara , soare , valuri , briza. Dar primavara… Am ajuns de cateva ori , cu treburi de serviciu bineinteles , pe tarmul marii primavara. Eram la o instruire , cazati intr-un hotel chiar pe mal. Dezolant. Statiuni pustii , terase goale , alei fara flori , iarba uscata , maracini , hoteluri in renovare (unele) , apusuri incetosate , rasarituri innorate , mare involburata si vant.Un vant subtirel si sarat care te patrundea pana la oase. Am spus oase? Intr-una din zile ne-am facut curaj si am iesit la plimbare pe plaja. Si-am venit cu o sacosa plina de minuni. Nu-mi place perfectiunea. Dar din mici imperfectiuni puteti creea ceva … Judecati singuri

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „decoratiuni inedite- de-ale marii

Lasă un răspuns

