inca o ceata si inca o bruma si inca


o data toamna in toate ipostazele.

Griuri in degrade si-un soare alb

De unde in primele ceasuri ale diminetii soarele abia se distingea – pacat pentru ca luna se vedea foarte bine , cum rar mi-a fost dat sa vad – catre pranz  cerul s-a limpezit , aerul s-a incalzit iar gradina mea respira linistita , eliberata de povara uscaturilor…

Am mancat rustic , la butuc , pranz de duminica in doi.

5 gânduri despre „inca o ceata si inca o bruma si inca

  1. ohooo! ce-i drept am tras pe rupte dar la sapat am chemat pe cineva sa ma ajute ca nu faceam fata. era necesar sa desfund cu cazmaua pentru ca in primavara cand am adus pamantul n-am facut treaba asta si m-am luptat cu buruienile si mai ales cu pirul de m-am spetit. Acum nu-mi vine sa cred ca am reusit treaba asta. Am si reorganizat-o putin , am tras doua poteci – una spre drum dar nu spre poarta – se opreste undeva in stratul de capsuni de langa gard si alta catre platforma cainelui. Va vine sa credeti ca dupa o jumatate de an i-am schimbat numele din Rex in Max? Si eu dar mai ales el suntem mult mai multumiti acum cu noul nume pentru ca descoperisem cu stupoare ca pe toti cei trei catei din vecini ii chema tot Rex. El fiind al patrulea era complet dezorientat auzindu-se strigat din atatea parti. :). Ii place noul nume ca si noua locatie pentru ca e o platforma betonata si nu mai inoata in noroi de cate ori ploua. Cat despre tufe , nu le despart decat ca sa le inmultesc . Imi plac tufele uriase si fiind doar a doua toamna aici nu ma indur inca sa le desfac. Am pus insa cativa bulbi de zambile batute , roz , si vreo sase trandafiri pe langa noua poteca. Si asta in seara asta. Noroc cu concediul ca altfel…Daca reusim saptamana asta sa aducem si niste pietris pe „drumul de costisa” , pot spune ca am incheiat socotelile cu anul asta. Dar parca o sa ma opresc? Stiti voi cum e…

  2. grozav ce bine arata!
    te invidiez pentru gradina ta curatata!
    din lipsa de timp eu tot aman. asa ca gradina mea e tot mai ticsita cu amanari: despartitul tufelor de irisi, semanarul bulbilor, curatatul frunzelor, tunsul ierbii…
    sper sa nu fie prea tarziu pana cand o sa apuc si eu la putin timp 😀

  3. Ah, atat de frumos! Imi plac si diminetile astea reci si misterioase si mancatul in gradina! E drept ca in cazul meu „mancatul” se reduce de cele mai multe ori la o cana de cafea cu lapte cu toarta mereu murdara de pamant – nu ma pot opri din smuls buruieni sau scormonit in cautare de cine stie ce. O toamna frumoasa iti urez draga Daiana.

  4. grozav! gradina mea nu are inca un loc unde sa pot pune o masa si niste scaune, dar abia astept s-o restructurez in primavara si sa ies sa mananc afara, impreuna cu el si – mai mult ca sigur – cu max si cu maia. este superb sa poti face asa ceva cu cei dragi.

Lasă un răspuns

