bazar de vise – flori si fructe


dupa dorul de albastru au urmat florile si fructele – inca locuiam la bloc si tanjeam dupa gradini , mai ales ca de la fereastra mea albastra vedeam gradina de peste drum , nu prea mare – gradina de oras , de – dar garnisita cu de toate. Si atunci ma razbunam cumparand … farfurii si cani…

3 gânduri despre „bazar de vise – flori si fructe

  1. cand stateam la bloc le aveam expuse in bucatarie sa-mi clatesc ochii. dar nu prea ma induram sa le folosesc pentru ca stricam aranjamentul. aici la casa, mobila nu prea-mi permite expunerea in schimb le folosesc tot timpul. de zece ori daca beau apa intr-o zi , iau cana care ma inspira in momentul ala asa ca … avantaj eu. va spuneam ca nu-mi plac lucrurile la set. de aceea cumpar cate doua. de ce doua si nu una? doua pentru ca -mi plac si daca una are un accident tot imi mai ramane una. doua pentru mine si Mada . doua pentru ca am doua fete. singurele din care am 12 sunt niste farfurii de tort , bleumarin cu flori albe, desenate cu linie subtire de parca ar fi broderie. alea mi-au placut extraordinar de mult si in concluzie am luat doua seturi. deci tot doua. 🙂

Lasă un răspuns

