ne aglomeram


pentru ca inca n-am pus glafuri la ferestre ne chinuim cu ce avem. dupa ce o vara am stat lejer unele afara la soare altele in casa la umbra , acum ne strangem una in alta sa ne incalzim. ne aglomeram dar ne facem loc .

yuca data de Katrina din Grecia  , leandrul de la mama mea , ultimul ardei scapat de la bruma , o urzicuta argintie rasarita prea tarziu , trandafirii japonezi salvati cu greu din gerul de iarna trecuta (le-a trebuit o vara intreaga sa -si revina) , violetele din geam ,  pepiniera de pe comoda , o muscata curgatoare sangerie , drusaimul parfumat , plus altele mai mici , mai mari , in ghivece sau cani de lut , puse la prins , la incoltit , la inmultit… aglomeratie mare

5 gânduri despre „ne aglomeram

    1. imi inchipui. a avut si Kimi cateva tentative. a mancat putin pamant , s-a intepat intr-un cactus , mai rau e ca-mi confunda ghivecele mari cu tufele din gradina si daca nu sunt atenta trage si cate un pisulic in farfurioara – asa de ingrasamant natural-. 🙂

Lasă un răspuns

