taratoarea din gradina


azi am scos-o din pamant (de fapt sunt doua) si-am plantat-o in ghiveci. sper sa nu se topeasca- toamna trecuta abia am salvat-o , nu-i face bine mutarea si-si revine destul de greu. pentru siguranta am oprit si cativa lastari.

4 gânduri despre „taratoarea din gradina

  1. Cred ca o stiu,are tulpinile in patru muchii?Nu-i place aerul uscat de apartament si nici umbra.Daca e cea care cred eu,am avut si eu,nu mai stiu cum se numeste si o tineam chiar in geam la est.Crestea vazand cu ochii.Am pierdut-o cand i-am schimbat locul,i-au cazut frunzele,s-au alungit tulpinile si păna la urma s-a dus.

    1. hei Constantin , nu stiu cum ajunsese commentul tau pe la spam , noroc ca l-am depistat la timp si l-am repus in drepturi. 🙂 , asa este precum spui , are tulpina in patru muchii si frunze carnoase iar florile sunt ca niste stelute. Ii place in plin soare , se intinde ca o nebuna dar e f sensibila daca e vorba s-o muti in alt vas. Mai repede prinzi lastari decat s-o schimbi pe ea intreaga. Nici eu nu mai stiu cum o cheama , am vazut-o odata pe net intr-o poza dar nu i-am retinut numele. 🙂

    1. Crissie , am insirat-o in vreo patru ghivece si inca mai am ceva lastari intr-un pahar ( vad eu unde-i infig) asa ca trebuie sa ramana ceva si pentru la anul. sunt curioasa ce vor face cei cativa lastari ramasi in gradina. I-am lasat asa de proba .

Lasă un răspuns

