back to work


era si cazul pentru ca simteam nevoia de odihna :):):)

si pentru ca am timp mai hoinaresc pe ici pe colo. si tot hoinarind mi-am adus aminte de o emisiune – uneori ma mai uit  si pe la TV dar in general doar la emisiuni ce tin de amenajari , interioare , gradini , adica ce ma intereseaza si ma linisteste- deci cum va spuneam mi-am adus aminte de oo emisiune – Caminul de 5 stele cred ca era – in care se povestea ceva de gradini verticale. la vremea aia mi s-a parut interesant conceptul , mi-am zis sa caut dar m-am luat cu altele … azi am cautat si-am gasit . cuiburi de flori atarnate pe pereti , cuiburi cu care puteti creea adevarate minuni , voi toti cei care iubiti florile. amanunte puteti gasi aici.

interesant ca exista si la noi asa ceva , preturile sunt accesibile – zic eu – iar efectul este remarcabil. deja mi-au venit cateva idei- la scara mea de interior inca nu am balustrade , nu ma deranjeaza ci dimpotriva , imi da senzatia de libertate (poate prea multa veti spune voi ). soacra mea merge pe langa perete , ii este teama dar noi ne-am invatat . deci as putea ca in locul balustradelor sa folosesc aceste cuiburi – trebuie sa ma mai gandesc cum – scriu ca sa n-o uit- in plus plantele ar beneficia de lumina de la geamurile din caramida de sticla , nu mi-ar mai aglomera treptele , util si estetic – ce disteapta sunt:).

chiar o sa fac treaba asta cat de curand. hm si daca ma gandesc bine si in bai am o gramada de spatiu excedentar si totdeauna mi-am dorit flori in baie. si mai am holul destul de bine luminat si destui pereti disponibili.

gata

pa

ha! si daca mai studiez putin sistemul de prindere al cuiburilor s-ar putea ca vara sa le mut pe peretii exteriori…

4 gânduri despre „back to work

  1. nu am avut niciodata rau de inaltime. primul apartament l-am avut intr-un bloc cu noua etaje , la ultimul etaj. cat despre balustrada o s-o punem candva dar nu ne-am hotarat din ce s-ar potrivi mai bine – lemn , inox , fier forjat… deocamdata nu mai avem bebelusi prin casa deci n-are de ce sa ne fie teama. Kimi s-a invatat si el iar scara e destul de larga ca sa nu ai probleme cu privitul in jos – treapta este cam de 1,20 m.
    iar golul din mijloc are cel mult 15 cm.

  2. Am vazut si eu emisiunea cu cuiburile pe pereti si imi place.Doar ca ma gandesc totusi ca materialul ala o sa se lase in timp(1-2 ani) de la caldura,aburul din baie.Ca sunt facute dintr-un material destul de flexibil.
    Si in loc de balustrade cum adica?Sa le prinzi de trepte pe lateral?Si mie mi-ar fi frica fara balustrade 🙂

  3. nici nu-mi mai pun problema comportarii in timp. si daca iau 5 ghivece din plastic care la sfarsitul verii se fac praf de soare tot pe acolo ies. iar ca sa le pun pe perete imi trebuie suporti. deci… avantaj net. oferta e buna , la trei cuiburi mici (de cinci locuri) ai unul gratis +transport inclus. iesi pe la 17 lei si ceva/cuib dupa cum zic ei. deci iar avantaj. cand ma gandesc la cum ard banii in fiecare zi pe tigari… mi-as face o jungla in casa :).

Lasă un răspuns

