Max – vajnicul meu aparator


10 thoughts on “Max – vajnicul meu aparator

    1. si inca cum… stiu din start daca-i latrat de om la poarta sau de trece nea’ Marin cu vaca acasa , sau latra la javrele lui Butoane de peste drum. Cand latra el ceilalti amutesc. Doar Kimilone soneria ii tine isonul. Cateodata ma tem sa nu scape afara din curte ca nici macar eu , mama lui nu-l mai pot opri. Cand imi pune o laba pe piept , ma indoaie. Dar e asa de gingas si delicat cand mananca din palma mea. Are dintii in foarfeca si doar un grad de-ar strange falcile mi-ar reteza mana dar are o grija deosebita sa nu ma raneasca. Atat ca sare de bucurie direct in bratele mele si asta cu precadere cand e noroi pe jos. Asa ca mi-am facut costum special de mers la el cand ploua.

  1. Eu nu inteleg: care e faza cu spitalul si oasele? De frumosi toti cainii sunt frumosi, dar cum bine stiu ca pana cand si cioara isi vede puii albi:) te cred sa spui ca al tau e cel mai cel:) pentru ca este:)

    1. Bine-ai venit mai Gugulica. Macar asa prin blogosfera daca pe viu nu se poa’. Dintre toti Recsii din zona el exte Rex Maximus si tatal lui este un Lord iar mama Perla coroanei. Deci ia sa-mi trimiti niste poze de famelie ca sa vaza lumea ca are pedigree. Te pup si eu.

Lasă un răspuns

