crizanteme


poate fi numita o colectie?

Această prezentare necesită JavaScript.

11 gânduri despre „crizanteme

  1. Imi place colectia ta,cele mai multe le am si eu ,dar una galbena mai mare e suuuuuperba.Cred ca este o crizantema mai altoita ,nu o tufanica.Cea alba cu albinuta pe ea ,e simpla sau are petale rosii in spate,ca nu-mi dau seama?Mai vorbim.

    1. asa este , e ca un vartej , din pacate a fost lovita de bruma mai rau ca celelalte chiar cand plesneau bobocii , se si vede – ce sa-i fac daca s-a grabit – celelalte au rezistat mult mai bine iar acum sunt in plina floare. Ultima este mov si este tot crizantema , mare ca un bulgare. Mai aveam una invartejita coniac tivita cu galben , sper sa n-o fi pierdut-o asta toamna cand le-am schimbat locul. Tufanelele sunt cele la care se vede mijlocul. Celelalte sunt toate crizanteme. Cultivatorii de crizanteme le copilesc (le rup bobocii aia mici ) si atunci fac o singura floare , mare dar mie imi plac asa , tufe revarsate. Cea de care ma intrebi e alba , ce se vede rosu sunt frunzele batute de bruma. Am mai ochit vreo doua feluri pe la kaufland dar sunt extraordinar de scumpe – intre 160 si 350 de mii.

Lasă un răspuns

