E atata de frumos in jur incat ma doare. Contraste


 

Ieri am fost pe teren. Si pentru ca nu aveam limita de timp , un drum de 40 de minute l-am facut intr-o ora si un sfert. Pentru ca m-am oprit de nu stiu cate ori sa fac poze. Unele din mers , pentru altele am tras pe dreapta. Unele au iesit , altele nu. Dar e atata frumusete-n jur ca nu poti trece indiferent oricat de grabit ai fi. Soarele reflectat in mii de tonuri de galben , de la bej galbui , la galben limoniu , auriu , aramiu.

Lumanari galbene, plopii , isi plang frunzele-aurii,verdele smarald al ierbii prin tufisuri albastrii ,

trunchiuri albe de mesteceni ca argintul strecurat , ramuri negre de carbune , boabe rosii de granat ,

roscove atarnate in salbe prin salcami tremura trist , papuris fosnind alene ,ceruri ‘nalte de-ametist,

fumuri albe-n departare, frunze , ramuri , ierburi , vant , salcii despletite-n zare , luciul apei tremurand.

La naiba nu pot sa scriu altfel.

Asta sunt.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „E atata de frumos in jur incat ma doare. Contraste

    1. am cateva frumoase si cu iarna dar le am pe CD si pe laptop-ul asta n-am unitate de CD. Tre’ sa le caut dar vine iarna acus acus si vor fi altele. Abia astept o dimineata cu ceata si chiciura cazuta peste noapte. Dantelarie de gheata. 🙂

    1. asa-i. bine ca n-a fost ca azi. cerul e deja vinat rau , vantul bate in nestire – e un vant cald , posibil sa aduca ceva ploaie – culorile s-au mohorat si eu bloggeresc aiurea amintindu-mi patanii de la constructia casei. Frunzaream blog-ul adinutei si-am ajuns la concluzia ca n-am fost nici primii nici ultimii cu probleme si cu mesteri de tot felul. o sa revin cu o postare ca mi s-a deschis apetitul , vremea e numa buna de asa ceva , in birou e cald , clienti nu am – se vede ca e an de criza , lumea are mai multa grija de masini – deci , da. pe la tine ce mai e sis?

Lasă un răspuns

