si-am strans toamna dupa toamna….


si-am ajuns pe la p………naaaaah , nu va spui’ sic!

Maine voi vedea – circular sau vacsea di par. Da Doamne sa fie circular.
Sa fiti sanatosi si va astept la party (sambata ca-i vichend)

11 gânduri despre „si-am strans toamna dupa toamna….

    1. Circular sa fie. Pana una alta tre’ sa gasesc un mester de congelatoare ca tocmai s-a trezit sa nu mai raceasca. Cautat congelator prin vecinatati ca mi se duceau naibii toate rogodelele din el ( si nu erau doar legume). Deci alti bani alta distractie – circularu’ poa’ sa mai astepte mult si bine. Asa bine am inceput saptamana… Colac peste pupaza , dracusorul de Kimi s-a bagat ieri prin toate balariile si l-a mai muscat o capusa. Fix in frunte. Acum are si-un cucui albastru sa fie in ton cu ochii. Bineinteles cu cheltuiala de rigoare , scos capusa , scos cracii la capusa , frontline pe ceafa si restul… Numa p-asta nu-l mai controlam cum face pipi ca in rest…
      Da una peste alta astept ziua de maine cu ce-o mai aduce…

    1. ce-i drept niste bani nu mi-ar strica. Circularul este un fierastrau pe care mi-l doresc de multa vreme. dar se pare ca n-a fost sa fie anul asta. poate la anul. Mama si cate puteam sa fac cu ala….

Lasă un răspuns

