lucrari in gradina – poze


Sapat la casma , pus ceapa si usturoi , pus trandafiri , plantat piersic , par , gutui ,mar , cires , curatenie de toamna. Nu toate apar pe aici dar credeti-ma pe cuvant.

9 gânduri despre „lucrari in gradina – poze

    1. Manola , era cat p’aci sa fie si la mine la fel da’ am zis ca daca se intampla asa ceva ma mut inapoi la bloc. A fotst o intreaga tevatura si cu aleile pentru masina , cu greu am obtinut doua mai inguste in loc de una lata si fremoasa. M-am luptat pentru fiecare cmp. Problema -i ca acu la lucrari mi se raspunde – n-ai vrut tu gradina ? na!- 🙂

    1. Nu io bre, am chemat pe cineva. 🙂 Da ceapa io am pus-o. Usturoiul l-a pus M. si dupa ce l-a pus mi-a marturisit ca n-a tinut cont , l-a pus cum i-a venit , si cu varfu-n jos si cu el in sus si culcat. Proportia om vedea-o la primavara. 🙂

Lasă un răspuns

