Lifestyle (2)


V-am mai spus ca nu-mi place sa bucataresc? Probabil ca da. Scuze pentru repetitie dar imi place sa asez masa. Nu am ceva clar in minte , astept inspiratia de moment. Deci , sambata a fost ziua mea (de fapt vineri dar invitatii au venit sambata). Socrii , cumnata , fetele si noi. Ceva restrans ( ca de cand avem casa nu mai avem prieteni prea multi). O fi din cauza drumului …. In fine , dupa ce-am robotit o dimineata intreaga prin gradina (sublieniez in gradina nu la bucatarie) , fiind asa o zi minunata cum de multi ani n-am mai avut in perioada asta , am decis sa mancam afara la lemn sub corcodusi. Aranjamente cu crizanteme , fata de masa de in , niste lastari de „mana-maicii-domnului” (dupa masa i-am infipt in gradina pe langa gard ), cald , frumos , o adiere de vant care-mi strica putintel planurile….

Rezolvare- pietrele mele de colectie si-au gasit utilitatea , la fel si roscovele adunate cu vreu doua zile inainte ca prea erau frumoase , un ghem de sfoara groasa , si-un manunchi de macese rubinii din tufisul din spate. Gratarul a ramas in grija lui M.

Si iata ce-a iesit:

6 thoughts on “Lifestyle (2)

Lasă un răspuns

