sertarul cu maimute


cred -ba sunt sigura- ca in fiecare casa exista un sertar cu maimute. Ce e ala? o sa va intrebati. Acel sertar in care se aduna zilnic fel de fel de nimicuri extrem de importante atunci cand ai nevoie de ele , ba mai mult , pentru a le gasi e nevoie sa cautati de mai multe ori si in final sa rasturnati sertarul.

Imi plac sertarele , sunt utile , mai utile decat rafturile sau cutiile , dar la compartimentare lasa de dorit. IKEA a rezolvat problema elegant si eficient dar foarte scump (pentru mine cel putin). Asa ca am gasit o varianta superconvenabila.

Pozele vor spune totul cu atat mai mult cu cat grilele pot fi confectionate de voi dintr-un carton mai gros. Eu am avut noroc si le-am gasit la reduceri intr-un supermarket local.

5 gânduri despre „sertarul cu maimute

    1. Ba uite , sa stii ca deja lumea a invatat unde le e locul si nu le mai arunca nimeni aiurea in sertar din simplul motiv ca nu ar avea loc aruncate si ca sa le pui e nevoie sa alegi o alveola . Si de aici restul vine prin repetitie.

Lasă un răspuns

