casa loco (4) – before


 

Va spuneam ca era (si inca este din fericire) o zona in afara orasului , nici macar la un drum principal ci putin mai in camp. Nu aveam utilitati de nici un fel. Cu exceptia putului sapat cu cativa ani in urma , nimic. Dar era un simplu put cu o pompa de mana. Nu faci o casa cu asa ceva. Am cumparat o pompa electrica dar nu aveam curent. Am tratat cu patronul unui depozit aflat la vreo 200 de m de noi sa tragem un fir de la el. Cumpara stalpi , cablu , contuar, imprejmuieste locul , scoate 15 randuri de vie (bine ca nu era prea grozava), toate astea intr-o singura iarna. Bine ca trecuse. Astfel ca in primavara pe cand infloreau corcodusii locul arata cam asa.

Această prezentare necesită JavaScript.

Cea din poza este matusa mea Pusi , sora mamei mele. Si, Doamne , cat as fi vrut ca si mama sa fie cu mine. Cate as fi avut sa o intreb….Cate as fi avut sa-i arat si sa-i povestesc….

11 thoughts on “casa loco (4) – before

    1. Stiu c-a fost Balaurico , era acolo in parfumul florilor de corcodus. Dar mi-ar fi placut atat de mult s-o iau de mana si sa ne plimbam impreuna , sa masuram , sa facem planul pe pamant si sa zicem „uite acum am intrat in hol , acum am pasit in bucatarie , aici e dormitorul meu ….Aici o sa pun cutare floare si aici am sa sadesc cutare pom…. Autorul moral al acestei case a fost mama mea. Ani de zile ne-a tot zis , de ce nu faceti voi o casa la vie , macar o cascarabeata din lemn , mica si usurica unde sa veniti sa va simtiti bine… Dar M. – nu ca n-avem cu ce , ca n-avem aia , n-avem alta… Cat de fericita ar fi fost acum , cate flori nu mi-ar fi adus , cate nu m-ar mai fi invatat…

  1. Ce frumos ca ai fotografiat totul, incepand de la macheta. Mie imi pare rau ca am „scapat” multe momente din constructia casei si amenajarea gradinii. Si doar am fost pe post de antreprenor, eu am cumparat materiale, am angajat constructori… vara, iarna, arsita, viscol, am supervizat sau am muncit eu insami la unele lucrari. Cand mai dau de alte femei care si-au construi casele, parca ma simt mai bine…

    1. daca initial le-am fotografiat pentru ca M. era plecat si trebuia sa-i arat totul , mai tarziu a devenit o obisnuinta sau mai bine zis o obsesie. Plus ca domeniul in care lucrez ma obliga sa stau toata ziua cu un aparat de fotografiat agatat de gat ( sunt inspector de daune la o societate de asigurari). Deci intre doua constatari mai trageam o raita pe la casa si mai trageam cateva cadre.🙂

  2. Draga mea,felicitari pentru tot ce ai facut si vei mai face!
    Este nemaipomenit de tonic sa ne uitam asa in urma si sa vedem cum am crescut atat noi cat si locul nostru sub soare 🙂 Te pup si iti mai spun si aici La multi ani tie si familiei tale!Sa fiti sanatosi si fericiti!
    ps.nu mi-a intrat comentariul la postarea ta de atunci 😦 Poate nu eram logata,nu stiu,doar ca rubrica era altfel,aici la coment.

    1. le-am gasit la spam , nu stiu din ce cauza pentru ca te aveam in lista dar mai face si asta figuri uneori. Multumesc pentru urari si te asteptam acasa cu seminte de pe „alte coclauri”. Te pup.🙂

  3. Sentimentul ca ai crescut mare…ca si tu ridici de la zero si tare ai vrea sa-l impartasesti exact cu cei care te-au cladit…
    Sentimentul asta l-am avut si inca il mai am fata de tata..

  4. Nu vreau să fiu indiscretă, dar când e vorba despre o mamă care nu e prezentă mi se face inima cât un purice. Poţi să-mi spui ce s-a întâmplat? Aş vrea să înţeleg ce simte un copil căruia îi lipseşte mama. Unii dintre cei din jurul meu ar vrea să dispară mama lor. Repede şi deodată. Eşti prima pe care o aud vorbind astfel. Dacă poţi.

Lasă un răspuns

