craciunica fondanta


am primit-o prin primavara cred , nu avea flori. Surpriza a fost cu atat mai mare cand i-am descoperit culoarea.

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre „craciunica fondanta

  1. cautam ceva despre cyclamen de gradina si-am gasit postul Elisei de la inceputul anului. Ce-mi puteti spune despre subiect ca am vazut la K(e prea lung numele deci asa o sa-i spun de-acum) Cyclamen maruntel de tot – asta o fi ala , ce-i place , rezista peste iarna , sa iau sau sa nu iau?

  2. Wow, culoarea asta n-o stiam.E musai sa caut si eu culoarea asta. 🙂 O sa mai repet o data si la tine, nu cad bobocii de la mutat. Cand le-am fotografiat pe ale mele le-am invartit pe toate partile, de pe raft pe birou, mai la stanga, mai la dreapta si mai la geam, ca era o zi fara soare, le-am pus inapoi si un boboc nu a cazut.

    1. probabil ca l-am atins eu totusi cand am pus-o la loc. 🙂
      Da nu-i asa ca-i frumoasa? Acum o astept pe cealalta. Am comandat vinerea trecuta cuiburi de flori (gradiniverticale.ro) – patru cuiburi mici- si maine ma duc sa ridic coletul. Abia astept! Am o gramada de lastarei pe care sa-i plantez. Si in sfarsit o sa eliberez pepiniera de pe comoda.

  3. hei sis, imi pare bine. Daca mai ai vreun dubiu cat de mic in ce le priveste , da o fuga pana la Constantin (7coline) si gasesti acolo tot ce te intereseaza in materie. Totusi , aseara ca sa-i fac poza am scos-o de la locul ei ( am miscat-o cat am putut eu de usor si la loc am pus-o exact cum era)si dimineata am vazut un bobocel cazut. Sper sa nu mai cada si altii ca m-apuca plansul. Acum o astept pe cea siclam sa infloresca. Mai are putintel. Si mai am una de acasa care cred ca va inflori de Paste. 🙂

Lasă un răspuns

