luna-n ceata


cam asa arata ceata

 

si cam asa arata luna

 

in toata splendoarea ei
6 gânduri despre „luna-n ceata

  1. Daiana,e bine ca ai pozat-o,ca o sa stii ca e luna plina si de maine incepe sa descreasca si sa coboare.Energia se indreapta spre ceea ce se afla sub pamant,la radacini.Mai vorbim.

  2. am venit dintr-un friiiiig. bâr, bâr, aşa cum cântă ciobanii, bâr oiţă la poiană, aşa tremuram. dar tot am tresărit de savoarea acestei poze, chiar dacă ceaţa-mi aduce aminte că sunt răcită – şi nu oricum, ci „cobză”. cred că am ceva cu melodiile în minutele astea. multam de minunea asta a naturii postată aici la tine.

    1. Biata de tine. Pe mine m-a ocolit toamna asta ( sa nu cobesc). Hai sa mai vezi o luna superba ( fara ceata de data asta ) la Laura. Cred c-am avut ceva cu lunile ieri noapte ca si eu tot atunci am pozat-o. In seara asta e o noapte neagra de „sa-ti scoti ochii singur si mai multe nu” si-un vant subtirel de te taie pan’la oase. Afara n-am avut ce poza dar in casa mi-a inflorit o craciunica , galbena ca o bomboana fondanta de pe vremuri ….
      Deci , sa revenim , tratamentul pentru raceala se cheama tuica fiarta , bine indulcita si cu piper sau vin fiert cu felii de mar si scortisoara. Noapte buna chiar daca probabil dormi de mult la ora asta. 🙂

Lasă un răspuns

