Kimi e bolnavior


Ma vaitam ca nu se intampla nimic. Pe naiba , azi a venit Madalina acasa si zapacitul de Kimi a alergat ca un bezmetic la usa si dupa un sfert de ora era la pamant. Ne-am mirat , l-am bibilit , l-am pipait si in final dupa gandurile cele mai negre si scandalul de rigoare fiecare acuzandu-l pe celalalt ca e de vina – bietul de el abia se misca , respira greu si tremura continuu si se uita la fiecare cu o privire de ne venea sa ne dam palme – am descoperit ca buba e la labuta dreapta care pe undeva pe la cot sa zicem e ori sucita ori scrantita ca plange si ne musca daca punem mana. Deci , ca de obicei nicio sambata fara griji , niciun weekend fara probleme. Urasc weekendul. Nu am veterinar , maine nu stiu daca e vreun cabinet deschis si e exact cireasa de pe tort treaba asta. Si mi se rupe sufletul cand vad cat sufera saracutul. Nici nu poate dormi ca vrea sa se intinda si-l doare , am incercat sa -i fac o fasa dar nu ma lasa. Nu cred ca e rupt piciorusul (desi are niste fusisoare de oase) pentru ca , e drept mai greu dar calca pe el. Dar durerea cred ca e groaznica pentru ca e pur si simplu ametit , abia se aseaza si-n rest nici apa nu-i trebuie dar’mite altceva…Deci in noaptea asta sunt de serviciu la infirmerie. Asa ca sa ma invat minte sa nu mai provoc soarta. Ma bate gandul sa chem un popa sa faca festania la casa ca prea merg toate pe dos. Aaaa si nu mai stiu daca v-am spus ca s-a dus dracu si combina frigorifica. Nu e vorba de butonul de care zicea tembelul ala de mester ca l-a schimbat si tot nu merge. Deci , ce ziceam de nada , nimic , nothing …. everything , totul , aventuri sa nu-mi ies din mana. Asta e , noapte buna , din nou , doar pentru voi , eu voi avea ochii scosi maine si vreo zece musafiri ca facem petrecerea Crinei. Si-o vizita la vet dis de dimineata.

6 thoughts on “Kimi e bolnavior

  1. totul e bine cand se termina cu bine, ufff… ma gandesc la kimisor prin ce-a trecut. ma bucur ca-i bien acum, ca pentru crina a fost frumos si… a inceput saptamana, ne putem odihni:-)

  2. Dragilor , abia la ora asta am reusit sa mai deschid laptop-ul dupa ce-am terminat cu musafirii seria unu de ieri (copiii)si seria doi de azi ( adultii) si dupa doua nopti nedormite (una de Kimi si alta de chef). Kimi se pare ca si-a reparat labuta singurel ca a doua zi , taras grapis s-a infiintat la castronel si pana seara alerga iar ca bezmeticul printre picioarele noastre. Cred c-a vrut sa fie in ton cu sarbatorita – adica voia si el o carjulica mica. Nu l-am mai dus la vet ca era clar ca-i trecuse. Am avut astfel timp de pregatiri , smotru si alte acareturi. Noaptea a fost de pomina cu cantece de chitara pe sapte voci ragusite , chicoteli si usi trantite , alergat pe scari ca la sapte ani. N-am stat cu ei , i-am lasat sa se desfasoare dar la fiecare zgomot Kimi isi facea datoria de vajnic aparator si latra asurzitor. De dimineata am luat-o de la capat cu alt smotru si alte pregatiri ca veneau bunicii in vizita asa ca pe la sapte cand au plecat si cei din seria doi cascam de sa-mi rup falcile. Noroc cu Pusi ( va spuneam ca e sora mamei mele si e la mine in vizita) ca a preluat responsabilitatea vaselor ca nu prea garantam integritatea lor. Cred ca am o problema cu cifra sapte ca deja am pomenit-o de trei ori pana acum.:) Ce bine ca maine-i luni si ma duc la birou sa-mi mai trag sufletul putin. Multumim pentru urari si sanatate va dorim si voua.Noapte buna.

Lasă un răspuns

