argila – sa redevenim copii


am descoperit (mai mult timp in urma) argila. La magazin , frumos ambalata , rosie sau alba , usor de modelat , rezistenta , se coace in cuptor sau pe calorifer.

Iata ce-a facut Crina intr-o seara de plictis.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „argila – sa redevenim copii

  1. ai avut model? singura le/ai proiectat? eu si cu model si tot nu reusesc sa scot nimic din argila. cos, „goblenesc”, tricotez, dar asta nu reusesc, dupa cum nu reusesc nici cu desenatul…
    mi/ar placea sa am o pasiune de felul acesta

    1. N-am avut niciun model , de fapt am spus ca nu le-am facut eu ci fetita mea Crina(cea mica de 19 ani). Prin anii 90 ma uitam la tv pe italieni , RT4 cred ca era canalul (acum nu se mai prinde ca e codat) si printre alte emisiuni erau si cateva despre decoratiuni , cum se fac… ma rog , atunci am vazut cum se fac florile – trandafirasii – din argila – ei ii faceau din coca (faina si sare in cantitati egale , apa cat sa iasa ceva ca o plastilina si se coceau tot in cuptor). Am invatat-o si pe Cri si cand am gasit mult mai tarziu argila am inceput sa ne jucam. Chiar nu e greu de loc. 🙂

  2. i-am cumparat si eu fiica-mii.Doar ca era rosii.A facut niste figurine si ea.Dar nu am stiut la ce temp s-o bag la cuptor si am lasat-o asa ,si s-a uscat singura.La ce temp trebuie in cuptor?c-o sa-i mai cumpar,ii place sa modeleze.Pe ambalaj nu scria nimic.

    1. nici eu nu le-am bagat la cuptor , s-au uscat pe calorifer . E cam tot aia si daca le lasi sa se usuce singure – doar ca dureaza mai mult. Cea alba e buna ca o poti si colora daca vrei. Am citit pe un site ca exista si argila colorata ( fimo se cheama) , tipa face bijuterii din ea. Mi se pare ca pe aia scrie si la ce temp. se coace.

Lasă un răspuns

