frumuseti in miniatura


Această prezentare necesită JavaScript.

13 gânduri despre „frumuseti in miniatura

  1. aceasta floare o am si eu.Cardinal climber o stiu eu.E superba!!!a crescut in gradina la mine f f frumos.Merge pe bolta,e ideala.Nu am stiut ca este si alba.O poti vedea sa vezi cat de mare creste ,ti-am dat link.

    1. Asa e Maryanne. Vazand-o acum la tine in poze mi-am adus aminte si de unde am luat semintele. Acum vreo sase ani , am fost la o nunta , a doua zi la potroace am mers la casuta lor de la tara ( a parintilor fetei , amici de-ai nostri) . Chiar nu mi-am inchipuit ca semintele rezista atat de mult ca putere de germinare. Totusi , tulpinita ei e subtire ca un fir de ata. Si seminte , din pacate n-a facut , ba chiar a inceput sa dea semne de slabiciune. Asa ca in primavara te rog pe langa un pumn de seminte de mac (i-am vazut si sunt minunati ) si irisii pitici , trece-ma pe lista si cu cateva semincioare de cardinal. Te roooooooog. 🙂

  2. Daiana, micutza floricica este o Ipomoea, si e din familia zorelelor. Imi place foarte, foarte mult si am cautat toata iarna trecuta seminte pentru floarea rosie. Am gasit doar albe, si nici cu alea nu am avut noroc, ca mi le tot manca un iepure… cum cresteau vreo 15 cm, cum le reteza. Totusi, am salvat una singura si la primavara o iau de la capat, ca merita. Nu am gasit nicicum denumirea in romana, deci uite varianta latina: Ipomoea quamoclit coccinea ( Ipomoea stacojie). Eu o stiu de Cypress vine sau Cardinal climber, si am varianta alba cu frunze foarte fine, pinate. Este anuala, daca are seminte, pastreaza-le pentru la anul.

    1. Multumesc Dana. Astept si eu sa faca seminte – eu de fapt mai am din semintele puse dar fiind de trei feluri nu stiu care din ele a fost autoarea acestei minunatii. Daca face , o sa-mi dau seama. Bine ca mi-am amintit , sa vad mai inatai pe unde le-am pitit ca ai mei mai au obiceiul sa-mi arunce „prostiile” cum zic ei. 🙂
      Rezista si in gradina? E anuala sa inteleg. Mi se pare atat de firava dar e superba. Chiar e rosie ca macul. Cred ca si cea alba e frumoasa. 🙂

  3. floricica mititica , cea cat unghia mea mare , habar n-am cum se numeste. A iesit dintr-o samanta in ghiveciul cu maternitatea de violete. de fapt am pus vreo trei diferite(necunoscute) aduse dintr-un concediu (nu mai stiu de pe unde). Cineva mi-a dat niste lastari cu frunza asemanatoare si mi-a spus ca e floarea pasiunii dar eu o stiam altfel , deci cred ca informatia era eronata. Oricum , e frumusica foc , frunzele sunt atat de dantelate iar tulpina e ca un fir de ata , te miri ca nu se rupe de greutatea lor. O sa mai caut pe net poate gasesc vreo poza.

    1. Buna Vasi. Nu prea mai fac mare lucru de cand cu frigul asta. Pana acum gradina imi ocupa timpul , acum mi-e greu fara ea si pana ma urnesc spre alte ocupatii iernatice gen tricotat sau goblenat bananai pe bloguri aiurea. Din cate vad mai toata lumea sufera de chestia asta. Pana mai acum o luna toti aveam de aratat ceva , o floare , o gradina , o patanie. Acum s-a redus simtitor numarul postarilor de gen. Rasfoiesc pozele de asta-vara , ma gandesc sa treaca iarna mai repede , imi vin idei si le pierd pe parcurs si cam atat. Tu? 🙂

Lasă un răspuns

