daca in 5 minute nu gasesc o tufa…


banuiesc ca stiti urmarea. Zapada cazuta de ieri pana azi a acoperit totul cu o patura – ce zic eu patura , plapuma zdravana – alba. Spre deliciul lui Kimi si disperarea mea ca a trebuit sa alerg dupa el vreo juma de ora sa-l bag in casa. Nu mai spun ca avea turturi absolut dar absolut peste tot. Dar ce mai conta? S-a bucurat exact ca un copil nebun , a alergat cu zapada pana la gat scotand latraturi de fericire , a adulmecat , s-a balacit in zapada la propriu , a dat o tura pe terasa dar era lunecoasa si intr-un final a gasit zidul pe care l-a blagoslovit ca in rest toate tufele cunoscute erau ingropate. E musai sa-l imbrac de-acum ca a trebuit sa stau inca un sfert de ora sa-i topesc cu feonul  zapada adunata in blanita.

Această prezentare necesită JavaScript.

13 thoughts on “daca in 5 minute nu gasesc o tufa…

  1. haha!initial am crezut ca este poveste unui bucurestean care se afla in centru si pe care il trec nevoile. cam asa zice si el ” WC nicio sansa! daca in 5 min nu gasesc o tufa…..”. deiferenta intre haiosul catel si bucuresteanul meu este ca al doilea nu se bucura asa tare de zapada precum primul. o alta asemanare este aceea ca si bucuresteanul descris de mine intr-un final,neavand de ales,”blagosloveste” si el un zid:)

    1. Nasoala treaba asta cu lipsa budelor in oras. Iar intr-una d’aia ecologica n-as intra nici moarta. Fericiti voi barbatii ca aveti o optiune in plus fata de noi.🙂🙂🙂 Un zid acolo , un tufis , o roata de masina…🙂 Totul e sa tii cont de vant.🙂

  2. cand mai face turturi dintr-astia nu te mai chinui cu uscatorul de par, baga-l in vana si pune dusul pe el! (pe laterale si subsol😀 ) . apa nu trebuie sa fie excesiv de calda. bineinteles, dupa operatiunea asta sterge-l ca pe hotii de cai!
    e mult mai rapid si mai productiv, ti-o spun dintr-o ampla experienta😀

    1. mersi Balaurico. Am descoperit intre timp si eu metoda cu dusul da asta-i nebun rau. Daca-l bag la dus trebuie sa ma schimb si eu cu el odata. Il tin in chiuveta ca pe bebici. Acu’ am gasit un plovar de lana pe care l-a bagat Madalina la masina si a ramas ca de papusi. I-am taiat manecile pana la coate si e numai bun de el. Am recurs la asta ca sta ca prostul intins pe burta in zapada si mi s-a parut ca-l aud haraind nitel la piept. Bineinteles ca l-am decupat nitel pentru pisulica , da’merge. Poate-i aduce Mosu’ vreo jachetica si lui , cine stie…🙂

    1. mazgalica , commentul tau ajunsese la spam , nu stiu de ce dar l-am recuperat la timp. E ceva nou intr-adevar , e alba , pufoasa , rece si miroase ciudat , altfel decat iarba si florile. Isi baga nasul in zapada adanc de tot si tot scoboceste , el stie dupa ce anume. Si e bine ca nu se mai murdareste ca la ploaie. Intra in casa curat ca lacrima. Asta cand intra , ca de obicei se lasa cu alergaturi.

  3. e ca un mielut in zapada:) eu n-am ajuns de ceva vreme pe lumina acasa, dar tot l-am vazut pe hades cum face el poteci spiralate de bucurie, cum sta cu gura cascata in nisoare. tu cum il convingi pe kimi sa stea cu rochita? dihania noastra nu vrea cu niciun chip.

    1. intrebarea , draga sis , este cum o sa-l fac pentru ca deocamdata nu are hainute. Am vrut sa-i cumpar dar sunt al dracu de scumpe. Anul trecut am fost la un SH si i-am luat un combinezon de bebelusi. Sa-l fi vazut cum statea cracacit si cu gluga in cap. sa mori de ras , dar acum e mai maricel are cinci Kg iti dai seama?

      1. eu am gasit la jisk (in pitesti e in incinta real) la 7 si 12 lei. am primit doua hainute care ii sunt oricum mari, dar se sperie, incearca sa le scoata, e tare stresat si mi-e mila de el.

Lasă un răspuns

