colectiile mele – dantele (1)


pentru ca sunt o romantica incurabila , dintre colectiile mele nu puteau lipsi dantelele. Am inceput cu cateva de pe acasa pentru ca aveau valoare sentimentala , apoi m-am virusat definitiv cand  am gasit la un SH o adevarata mina de aur. Ieftine , doar 1 leu , sau uneori doua la leu. Atata munca si atat de ieftina. In concluzie nu ma pot stapani si cumpar in continuare. Uneori gasesc perechi la chestii luate cu un an in urma. Si le si folosesc , pe post de suport de farfurie la o masa festiva , ca suport de pahar sau ceasca sau tacam sau telecomanda sau ochelari. Imi place sa le vad , sa le admir, sa-mi bucur sufletul cu ele.

Iata  o prima transa – facute cu croseta – eu nu stiu sa crosetez , mi se pare mai migaloasa decat un goblen , cu atat mai mult le pretuiesc pe cele care stiu si au rabdarea necesara pentru a le face.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 thoughts on “colectiile mele – dantele (1)

  1. bananaiam pe net dupa modele de mileuri crosetate si am ajuns la postarea asta a ta, dupa un comentariu facut la o postare de-a mea prin 2010. minunate mileuri ai. mai cumperi de la sh? ti-ai mentinut pasiunea pentru ele?

Lasă un răspuns

