DIY- dressing


Ma vaicaresc de multa vreme si ma laud pe masura ca voi face un dressing. Impropriu spus dressing pentru ca , vorba lui M. , nu prea ai loc sa te imbraci in el. Dar nici nu era asta scopul ci pur si simplu de depozitat hantze.( cititi haine si alte prostioare). Deci intr-un hol de la etaj (special prevazut pentru asa ceva) imi trebuiau niste rafturi plus o bara pentru umerase ca m-am saturat de haine tinute in saci sau in cutii pe sub pat. (ma rog , asta se intampla la bloc). Cel mai urat era la schimbarea de sezon cand pana gaseam eu sacul cu pricina ii trecea vremea , sau il gaseam dar pana le aeriseam , spalam , calcam , descurcam , sortam iar le trecea vremea si se intorceau in sac asteptand un „la anu” si ” la multi ani” completez eu. Deci , in sfarsit i-a venit vremea si mununatului dressing. Dimensiunile holului ( pozitionat intre baie si un dormitor cu acces pentru toata lumea ) sunt 2,15  x 1,35 m.  Initial fusese proiectat nitel mai generos astfel incat sa-mi incapa doua randuri de rafturi si pe stg si pe dr , cu o adancime de 50 cm si intre ele vreo 60-70 cm sa ai loc sa te intorci. N-a fost sa fie, ca „Dan casa” a citit airea cotele din plan si mi-a iesit mai mic da’ merge si-asa.

Deci , sa revin.

Materiale necesare .

7 patrati de 5x 5 sau grinzi de 5X 7

Stinghii de 5 x 2,5 vreo patru bucati de 4m lungime ,

dibluri si holsuruburi pentru fixarea stalpilor de sustinere in perete

burghiu pentru beton

si pentru lemn

bormasina

fierastrau pendular

fixarea stalpilor in perete – gaurile au fost date intai in stalp apoi asezat pe perete si dat semn pe acesta pentru a se potrivi exact.

ah , uitam , inainte de a va apuca de orice , finisati nitelus lemnele cu smirghel. Eu am si o masina de slefuit , merge foarte repede si nu vi se agata hainele in aschii de lemn. Daca doriti le puteti si lacui , dar atentie , preferabil inainte de a va apuca de montaj. Cand veti termina treaba , va fi „la gata”.

va urma…

8 gânduri despre „DIY- dressing

    1. Ei da Balaurico , io mi-s autorul ( hai sa zic si de ajutorul meu Madalin care mai mult a bombanit , ba ca s-a rupt burghiul , ba ca sa nu dau gaura in priza – ma rog , dar m-a ajutat la taiat si slefuit ). 🙂 Acu’ intelegi de ce-mi doream cu atata ardoare un circular. Stai sa vezi restul.

Lasă un răspuns

