Kimi-Lou acu’ un an


Această prezentare necesită JavaScript.

8 thoughts on “Kimi-Lou acu’ un an

    1. E chiar rasfatat. nu poti sa nu-l iubesti. La fel si Maxanu , chiar daca e ditamai animalul e la fel de scump. Cand ii dau drumul la joaca e in al noualea cer. Nu mai stie ce sa faca de bucurie. Acum s-a invatat si el sa vina cand il chem la legat si nu mai face nazuri , nu mai sare pe mine cu laboantele pline de noroi. Sta cuminte fara sa se smuceasca si nici nu-mi strica nimic prin curte. Daca se simt iubite animalele astea fac totul ca sa te multumeasca. Si la randul lor te rasfata si ele asa cum stiu si pot mai bine.

    1. Multumesc Alexandru! si ai tai sunt adorabili. Imi amintesc de Maxanu cand era mic si el exact acum un an. Amandoi cateii mei au cam aceeasi varsta – dimensiunile finale insa sunt la extreme.🙂 Te mai astept.

    1. Victoria , cred ca ti-ar sta bine si un catel pe langa/in casa. Bichonelul asta ne-a schimbat viata. E foarte prietenos , nu lasa par absolut deloc – deci nu e un pericol pentru copii , e inteligent – Kimi deja intelege ce vorbesc eu cu el. Cand vrea afara , s-a invatat sa-mi „spuna” asta , vine si ma rontaie de coate. Eu il intreb ce vrea si atunci imi aduce repede lesa si-mi face semn cu capul catre usa (chiar daca nu-l mai tin de mult in lesa afara , asta-i semnalul de iesire). Cand vrea mancare , latra scurt langa castronel si-l impinge cu botul pe gresie daca-i gol. Iar pentru apa se duce si se ridica pe bidonul cu apa si ma „striga” maraind. Cand plecam stie ca ramane singur si nu se mai repede la usa sa iasa cu noi. Ramane pe coada putintel trist dar se uita la noi asa intelegator de parca ar sti ca el ramane paznic . Apoi sa-l vezi cand venim acasa , bucuria e inimaginabila. Latraturi , scheunaturi , zvarlogit din coada , salturi acrobatice si goana nebuna de la unul la altul.

Lasă un răspuns

