colectiile mele – suiseki (3)


Testoasa e una dintre cele mai interesante pietre din colectia mea.  Pe langa culoarea foarte veridica , fiecare placa din carapace este bordata cu un fir de piatra . Nu-mi dau seama cum s-a format aceasta piatra dar e minunata. O am de la Pusi – sora mamei , care de cand a observat pasiunea mea pentru bolovani , pe unde gaseste vreunul interesant nu pregeta in a-l  lua si bineinteles in a mi-l oferi apoi , spalat , curatat eventual lacuit ( desi se pare ca nu e indicat a fi tratate cu lac – dupa spusele colectionarilor trebuiesc doar tinute in mana , mangaiate , lustruite manual cu alte cuvinte si cam dupa 15 ani vor capata patina si luciu din ramasitele de piele si sudoare din palma sau fruntea ta).
Se pare ca dealurile Cislaului sunt pline de comori pentru ca multe din pietrele mele provin de acolo.
testoasa
testoasa
testoasa

Va urma….

5 thoughts on “colectiile mele – suiseki (3)

  1. nu am cunostinta de vreun vulcan prin zona in afara vulcanilor noroiosi de la Pacle (care sunt impropriu numiti vulcani). Carpatii de curbura sunt munti de incretire dar cine stie cum s-o fi format frumoasa asta de piatra…

  2. Incredibil! Iata ca si Mama Natura se mai joaca uneori! Si eu cred ca nu e bine sa le dai cu lac, transformi in cateva secunde ceea ce a dainuit nemodificat, sute de mii sau milioane de ani.

Lasă un răspuns

