colectiile mele – dantele (2)


tricotate.

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre „colectiile mele – dantele (2)

    1. am si spus ca nu le lucrez eu , nu stiu si nici nu ma tenteaza. Chiar si la cele tricotate unde lucrul imi e familiar nu m-as complica. Le cumpar mult prea ieftin de la un SH din oras ca sa ma leg la cap sa le lucrez eu. Mama mea broda foarte frumos si croseta la fel dar nu mileuri ci saluri. Cele mostenite vor face obiectul altui post. Au valoare sentimentala mult prea mare…. 🙂

    1. cred ca sunt destul de migaloase desi nu ca cele crosetate , cel putin mie asa mi se par. Eu personal n-am lucrat niciodata asa ceva , mai repede fac trei plovare decat o fata de masa ca astea . mi s-ar parea ca le termin mai repede sau ca am mai mult spor. Ciudat pana la urma pentru ca la goblenuri e invers , cu cat e mai marunt si mai incalcit cu atat mi se pare mai interesant. Sau poate eu sunt ciudata… Dar in final toate astea merita banii. La un leu bucata iti dai seama cate „fumez” intr-o luna?

  1. nu sis , cele din prima serie sunt crosetate astea sunt tricotate , ochi pe fata , pe dos si jeteuri. La croseta stau foarte prost , nu stiu sa fac decat niste coltisori amarati , am incercat odata si m-am poticnit de la primul piciorus si-apoi am zis pas dar la tricoturi , andrele , fire , modele , astea-s d’ale mele. 🙂
    Apoi de ce zici ca nu s-ar potrivi la tine asa ceva? Ti-am spus ca eu nu le expun. Le folosesc. O sa vezi cateva exemple in curand.

    1. tricoatateeee???? mie mi se pare munca de sisif! jos palaria!
      singurul loc de expus minuni, la mine, e biblioteca. adica, in mare parte, in fata cartilor, unde numai expuse nu sunt. am un raft fara carti, acolo stau de obicei ganditorii din ceramica neagra si zombie. mai nou, jinx vaneaza sferele din piatra si le da jos. iar cea de malahit are cam 12 cm diametru.
      minunile cu broderii si dantele mostenite (facute de bunica domnului meu prin anii 20) le scot cand si cand, le pun pe-o masuta si le admir cateva zile. apoi – la loc in sertarul de la pat.

      1. ha , tu macar ai biblioteca , eu stau f prost la capitolul mobila. Mai ales in living. Am doar canapea , o masuta de televizor pe care nu mai incape altceva , o comoda mica ocupata si aia , un dulap de colt destul de ingust unde nici macar nu mi-au incaput toate vasele si paharele-ale bune si-o masuta mai mare de cafea cica. Nu am loc pentru carti absolut de loc. Deocamdata sunt insirate pe jos pe la fete prin camere. In schimb am o masa la bucatarie pe care o folosesc intens. 🙂

  2. mereu m-au fascinat dantelele, inul, tesaturile din canepa. dar la stilul casei noastre, al nostru, nu merg, din pacate. insa de cate ori pot admir minuni hand made prin case, la targurile de vechituri (doamne, ce comori sunt acolo!), prin sh-uri…
    minunile tale sunt crosetate.

Lasă un răspuns

