intrarea sperantei


sau fundatura?!!!!!

Va spuneam de curand de drumul meu de acasa la birou. Scurtatura gasita e pe Intrarea Sperantei. In colaps as zice eu. O ulicioara care-mi scurteaza drumul cu vreo zece minute dar si viata incaltarilor mele. Si iata si ilustrarea a ce va spuneam.

In primul rand nu exista nici un semn , nici un indicator , ulicioara e atat de ingusta incat cu siguranta daca te aventurezi cu masina ai nevoie de cineva la celalalt capat sa opreasca circulatia din sens invers.

Ce-i drept nu prea sunt multe case pe ulicioara cu pricina , sunt doar cateva casute vechi de te miri cum mai stau in picioare si gradini mai mult sau mai putin lucrate.

Privelistea e cam aceeasi in fiecare zi. Garduri cu luleaua turcului

Un nuc cu gugustiuci si acelasi bec stradal aprins non stop

Compostul care se face mai nou in drum poate , poate va creste ceva asfalt…

Dar nu lipseste tablita indicatoare care-ti spune pompos ca te afli pe „Intrarea Sperantei”Ar fi necesara si o avertizare de genul „Lasati orice speranta , voi cei care intrati…”Si atunci , daca in inima orasului gasesti asa ceva , drumul meu din camp pare ceva de vis (mai ales ca e proaspat pietruit – prin efortul nostru sustinut ca primaria n-are bani nici pentru deszapezire daramite pentru asfalturi)Macar pe-aici au loc doua masini….😦

3 thoughts on “intrarea sperantei

    1. ei cristinico , nu-ti inchipui cine stie ce dar oricum fata de cum era drumul asta vara pe la san’ Petru , acu e parfum de tei. Am luat fiecare cate doua bascule de pietris ( 7 mil amandoua) – noi am platit doua si -a treia a fost bonus ( ca mai avem pe ici pe calo cate un prieten care nu ne-a uitat) si fiecare si-a pus in dreptul lui. La noi fiind nitel mai jos nivelul a fost nevoie de trei. Apoi am chemat un nene cu un utilaj si-n juma de ora l-a intins si l-a batut si n-am mai avut probleme. Si pentru ca de la un timp amaratul nostru de drumeag devenise pista de incercare pentru camionele cu marfuri de contrabanda ( c-am vazut eu asta vara un tir zburand efectiv peste hartoape cu masina politiei dupa el ) , am lasat strategic din loc in loc niste delimitari clare de descurajare a contrabandistilor. Noi cei de aici , stim de ele si le trecem in consecinta. Si uite-asa a scazut traficul si la propriu si la figurat.

Lasă un răspuns

