blogarit de blogareala


cred ca a devenit o obsesie. Sambata , frig , fara copii , fara probleme … M. s-a trezit mult inintea mea si-a taiat-o in oras miseleste fara sa ma ia si pe mine. Si-am dormit cu tantalaul de Kimi pana ne-a durut spatele de atata stat in pat. Cu ochii carpiti am coborat la bucatarie , Kimi a evaluat situatia rapid , dupa ce-a cautat in baie si in sufragerie , a mai dat o tura de control pe la cateva usi si s-a intors la mine dand din coada cu privirea aia care spune ” tati nu e ” . Intai m-am posomorat dar in sinea mea m-am bucurat. Pot sa intru fara sa se uite lung la mine ca nu mai las calculatoru asta odata. Normal c-am intrat , Zazuza a fost cea mai harnica , a facut mis dejun cu clatite , apoi Scorpiuta a povestit ce-a visat , Manola a tras o poala de gogosi si Alexandra a semanat muscate. E in regula , mai sunt si altele ca mine… 🙂

6 gânduri despre „blogarit de blogareala

    1. ce inseamna sa fii capiu dupa weekend! cand am citit m-am gandit – o sa fac si eu dar de unde naiba sa iau scoici si cum or merge ele (scoicile – fructe de mare , hahahahaha) cu branza de oaie. Abia la a treia citire mi-a picat fisa 🙂 🙂 🙂

  1. dupa ce-am postat , m-a cuprins asa un sentiment de vinovatie ca am inchis imediat si m-am apucat de treaba. In concluzie am avut zi administrativa , aspirat , sters , spalat si intins ( uaah , mai ales intins ) rufe ( noroc cu podul ca altfel mai zaceau o zi in masina) asa ca la momentul intoarcerii lui M. de la piata am putut sa fac o mutra bosumflata pe bune de cat trebaluisem. In contrapartida el s-a ocupat de ciulama si de pestele la cuptor ( care a iesit delicios). Apoi am plecat nitelus la plimbare (ca nu se simtea prea bine ) si uite-asa s-a mai dus un weekend. Maine e duminica deci nu se pune. Probabil voi calca rufe toata ziua sau poate fac si eu niste gogosi ca tot mi-a facut Manola pofta. Noapte buna fetelor. Va astept si maine .

Lasă un răspuns

