si-un crampei de soare palid


prins in ceata diminetii , m-a lasat fara suflare

pentru simsis

8 gânduri despre „si-un crampei de soare palid

    1. oh , daaaaa , chiar m-am uitat de curand prin niste poze vechi (ar trebui sa le pozez inca o data – n-am un scanner- pana nu se sterge imaginea de tot) , aveam o caciula de cojoc , cu urechi si canaf , hainuta alba de urson , un fular alb cu dungulite mov , ciorapi grosi si ghetute de lac …. ne dadeam cu sania-n drum ( ca nici carutele nu mai mergeau de zapada ) , aveam obrajii rosii si bucalati , eram sanatoasa tun si mancam mamaliga rece cu magiun de prune. 🙂

        1. zau mi-as lua dar pe primul loc in top e un circular 🙂 la care inca n-am renuntat. Dar si pana la asta mai e destul tinand cont de predictiile astrale si de surprizele pe care ni le rezerva prietenul G….m.

  1. sunete? linistea unei dimineti, poate sunetul incremenit in nemiscarea ramurilor subliniate de mici scanteieri de zapada. Poate sunetul nescos inca de cioara suspendata de-o creanga neverosimil de subtire… mirosuri… da, de cale ferata inghetata – miros de fier , rece , intepator , putin ruginit , pietre de terasament poleite , buloane de fier in traverse de beton ( ah ce dor imi e de traversele de lemn , negre imbibate in motorina , Dumnezeule , unde s-au dus anii copilariei mele) o iau razna , pa sis….

  2. crengile pe cerul plumburiu precum caligrafiile chinezesti, esentializarea peisajului si urma de soare… anarhie in simturi, ce mai! sunete in preajma? mirosuri?
    (mersic, daiana)

    1. a fost chiar o urma de soare pentru ca pana sa scot aparatul din „minunata-mi geanta” deja peisajul suferise o transformare majora (fara misto). A fost o clipa , o strafulgerare , dela la momentul declansarii soarele nu mai era la fel de rotund , norii se ingrosasera , culoarea era deviata. Si doar mi-am zis ” cand plec de acasa pe jos voi merge cu aparatul pregatit”. Crezi ca e o obsesie ? Pur si simplu imi place , cand ma gandesc doar de cate ori mi s-a parut minunata reflexia soarelui intr-o baltoaca ordinara…. De prea multe ori trecem pe langa frumusete si gandim ieftin – las’ ca si maine e o zi , vor mai fi rasarituri , apusuri , ploi , nori , lumini , luni , stele , flori , minute , secunde , fractiuni de secunda… EROARE , nimic nu e la fel , fiecareclipa este irepetabila , asemenea poate dar la fel niciodata… Pa , sis! ne vedem maine.

Lasă un răspuns

