provocarea de luni – iubim


imi pare rau ca nu am noutati pentru provocarea de azi , am avut o saptamana mai mult decat plina iar in weekend am fost plecata. Daca nu va e cu suparare revin cu o  postare mai veche care insa spune tot despre iubire.

“ Esti aici ,

langa mine

atat de aproape incat nu mai stiu

ale cui ganduri imi bat incet pe frunte.

Sunt ale tale , sau ale mele

In stoluri albe vin indragostite…

Esti aici,

nu-mi vorbesti

dar tacerea ta

spune mai mult decat orice cuvant.

Tacerea ta,

cel mai frumos poem de dragoste

Scris de vreun muritor pe pamant”

11 gânduri despre „provocarea de luni – iubim

  1. Pingback: iubim | psi-words
  2. Pingback: iubim « psipsina

Lasă un răspuns

