Afara ninge linistit…


doar ce reusisem ieri sa pozez palcul de ghiocei din spatele casei… Am avut un castron de bulbi pusi acum cativa ani , pe vremea cand casa era la inceputuri. In fiecare an mi-am propus sa-i mult in alta parte unde sa-i vad mai bine si bineinteles ca am uitat de fiecare data. Asta toamna insa inainte de inghet mi-am amintit si infrigurata m-am dus in spatele casei si-am inceput sa rascolesc. Cu chiu cu vai am scos din pamant vreo 10 bulbi , pe alti 5 i-am taiat cu sapa si-am oftat necajita ca n-am facut-o la timp. Pe cei zece i-am plantat intr-un colt din zona cu iarba si i-am pazit ca pe oua pana cand , in februarie au rasarit. Ma consolasem cu ideea ca la anul vor fi deja mai multi daca n-or sa mi-i strice afurisitele de cartite. Ei , nu mica mi-a fost mirarea acum doua zile , pe cand cautam o gaura-n gard pe unde o zbughise Max la o cearta de catei in vecini , in spatele casei sa gasesc minunea.

Doamne , de cate ori am calcat prin locul ala fara teama ca as strica ceva…

Astazi insa abia li se zareau moatele din zapada….

2 gânduri despre „Afara ninge linistit…

Lasă un răspuns

