colectiile mele – dantele (3)


impropriu spus dantele , sunt doar servetele sau suporturi pentru farfurii , desperecheate , unele banale chiar dar …. Unele sunt brodate manual , altele la masina , unele au broderie aplicata mai fina sau mai putin fina , unele au pereche , altele au si fata de masa altele sunt simple bucati de material cu cate-un zbenghi intr-un colt sau o farama de dantela pe margini. Unele pot fi puse pe masa din casa altele la butuc , altele in cosul cu imparteala. Nu sunt habotnica , nu le apretez , nu strig „vai nu le atinge” dimpotriva , le folosesc la maximum. E draguta o ceasca de cafea asezata pe un suport brodat sau din dantela , nu?

Această prezentare necesită JavaScript.

8 gânduri despre „colectiile mele – dantele (3)

  1. „Ai luat 4”? Si eu care ma gandeam ca sunt facute de tine.(ha,ha,ha). Oricine le-a facut sunt foarte frumoase. Aia cu vaca sa mi-o dai mie ca seamana cu vacuta mea.(hi,hi)

    1. Am zis ca am un magazin SH in oras , foarte bine garnisit si cand n-am pe ce da banii (asta cel putin o data pe luna 🙂 ) trec pe acolo si nu ies cu mana goala. intr-o vreme brodam si eu dar acum nici de tricotat n-am timp , goblenurile le-am uitat prin niste sacose , ochii imi fac probleme si nu prea mai pot sta noaptea pana tarziu. 🙂 Vacuta , da e simpatica foc. Mai am si cu puisori , cu narcise , cu buburuze , fel de fel de minuni marunte.

    1. cu vanish 🙂 e mai greu dar merge. sau (dar asta inseamna sa-ti asumi si riscul de a le strica -iar la 1 leu bucata riscul nu-i din cale-afara) pui putin clor (mai concentrat daca fondul e alb sau diluat daca materialul e colorat ) doar pe pata si clatesti repede sa nu se intinda pana la culori.

Lasă un răspuns

