daca m-as mai naste o data


e singura consolare pentru greselile nepermise…. renasterea , posibilitatea de a remedia macar intr-o alta viata ceea ce n-am invatat inca in asta. Lupta cu mine insami , cu trairile mele , cu viciile mele , cu durerile mele , cu sentimentele mele , cu nedreptatea mea , cu razvratirile mele,  lupta cu mine asa cum sunt pentru a atinge – chiar si ca aspiratie – perfectiunea din care am fost azvarlita si in care sper ca ma voi intoarce candva.

Experienta ca om inca  nu mi-am desavarsit-o , inca mai am de cunoscut uratenii , de curatat mizerii , de scurmat pamantul existentei …

Inca mai am de iubit si de urat deopotriva. Inca mai am razboaie de dus si lacrimi de plans. Inca mai am de ucis sperante si de cladit castele de nisip. Inca mai am nimicuri de adunat si bolovani de carat. Inca mai am de strabatut drumuri ce duc spre nicaieri , labirinturi incetosate de ganduri neterminate ,  inca…

Nu ajunge o singura viata pentru toate cate sunt de trait , de gustat , de visat . Deci mai am , inca mai am timp …. Data viitoare va fi altfel , altceva , altcumva si eu aceeasi dar putin diferita , imbogatita , slefuita , poate mai inteleapta sau poate nu.

PS- stiu ca e tarziu dar …

5 gânduri despre „daca m-as mai naste o data

  1. La multi ani! Cred ca ai fost intr-un moment de nefericire in seara trecuta, la toti ni se intampla, dar sper ,totodata, ca in dimineata asta ai alt tonus, alte ganduri pe care sa ni le impartasesti. Si daca nu or fi mai bune, sa ni le spui oricum. Noi le vom citi si ne vom gandi la tine. Vasi

  2. o a doua sansa nu exista. asa cred eu. poate sa o avem doar in viata asta. ne urmam destinul si ne incarcam de experiente pe care nu le putem folosi mai departe de sfarsitul contractului. daca e adevarat ca mai putem trai, o sa o luam de la capat. viata dupa moarte e doar o discutie frumoasa.
    stiu si eu ca e tarziu, dar te felicit. mi-a placut.

Lasă un răspuns

