La multi ani! – prietenelor mele de blogareala si nu numai


La multi ani , fetelor! Va multumesc ca existati si ca am avut prilejul sa va cunosc. Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si va anunt ca si eu sunt alaturi de voi chiar daca n-o arat intotdeauna. Va multumesc pentru gandurile voastre frumoase , pentru vorbele voastre minunate , pentru gradinile voastre de vis , pentru sfaturile voastre , pentru ideile voastre.

Va imbratisez cu drag ,

A voastra ,

Daiana

20 de gânduri despre „La multi ani! – prietenelor mele de blogareala si nu numai

  1. pleci undeva, pe vreo insula? ca mi se pare ca iti iei ramas bun de la noi. gaseste-ne si noua un job, ceva, si un cazino, si ia-ne si pe noi, ca renuntam si la gradini, si la planuri, si la alea-alea… si venim!

Lasă un răspuns

