actiunea SOLARIS (2)


continua…

1. cred ca l-am facut prea mare L=10,3     l=4,3 m   h= 2m (2,5)

2. sa nu te apuci niciodata de ceva fara un plan si fara un necesar de materiale – noi ne-am apucat si am facut la drumuri dupa lemne de ne-a costat inca pe atat benzina (gazul)

3. sper ca in weekend-ul asta sa fie gata – am luat si folia

4. mesterii sunt niste puturosi , trag de timp mai ceva ca fotbalistii si tot mai ramane ceva de intins dupa ei.

5. la ce distanta se planteaza rasadurile de rosii in solar?

6. semintele de castraveti inca nu le-am semanat deci rasad pauza. dar am vreo trei plicuri 🙂

7. ce dracu mi-a trebuit mie solar? Puteam sa pun niste iarba verde si frumoasa ca tot e innebunit M. dupa gazon. Daca nu iese nimic poate facem garaj . 😦

8. discutie – auzi , daca tot ti-am facut solar , nu-i asa ca punem in fata niste iarba?

                  – nu , o sa pun eu niste flori

                   – hai mai  mam’  , macar un patratel acolo… in mijloc  🙂

                   – niciun patratel , lasa-ma-n pace cu iarba ta ca pun eu salata si ridichi

                     – vezi ca ti-a mai dat tanti stela niste ceapa

                     – la naiba iar imi face asta program in gradina , avem ceapa destula

                      – da ma da e verde si seamana cu iarba…

9. azi e sarbatoare mare si nu fac nimic – pacat , era asa un soare frumos….

10. de maine cica ploua , deci…. 

12 gânduri despre „actiunea SOLARIS (2)

    1. Buna Florine. Bine-ai venit! Asa am zis si eu ca-i prea mare dar acum cred ca mergea mai lat nitel (mai lung nu ca nu mai aveam loc ). Am descoperit ca as mai fi avut atatea de pus… In solar oricum sunt mai protejate ca afara. Anul trecut am muncit ca o nebuna afara in gradina , nu mai reuseam sa le scot din buruieni , le-a lovit si mana , aracii erau insuficienti… In solar totul e mult mai comod. O sa vezi …. 🙂 🙂 🙂

      1. O sa vad si eu anul asta. Daca ii sa fie asa o sa imi mai fac unu mai mare. La mine problema este frigul. Locuiesc intr-o zona de munte si de abia acum incep oamenii sa puna rasadurile. Cartofii i-am pus in pamanat in 3 mai.

  1. mama mia ce minunatieeeee….
    daiana, pune si un stropsor de iarba, acolo, un patratel, in fata. eu am cumparat 1 kg de seminte de gazon, nu stiu inca unde le voi pune, dar nu m-am putut abtine.

    1. bine mai sis , daca insisti o sa pun si-un patratel de iarba. Vorba e ca astia pe aici au halit toata samanta de iarba , nu gasesti neam ca voiam sa seman pe poteci sa nu ma mai noroiesc la ploaie. Da gasesc eu pana la urma. Rasadurile tale ce fac?

      1. rasadurile mele sunt niste plantute luuungi si firave, dar spre surprinderea mea traiesc. oricum ele sunt doar un experiment anul acesta, vedea-vom de la anul.
        eu am luat gazon din bricostore, era chiar al oferta.

  2. mai , pai v-am spus doar ca M. este antitalent in ce priveste orice fel de amenajare. Iar pe de alta parte sanatatea nu-i permite sa faca efort fizic de anvergura. Asa ca vrand -nevrand am ajuns la mana mesterilor care daca si-au pus in cap sa-l faca intr-o saptamana , puteam noi sa facem/zicem orice ca a ramas ca ei. Asta e , macar nu-l facem in fiecare an. La ce-am facut acum ne tine cativa ani buni – noi sa fim sanatosi . Mersi pentru informatii Vasi , astept si alte sfaturi de la tine pentru ca la solar sunt total incepatoare – nu ca-n rest as fi fro veterana da’ ors’cat. 🙂

  3. Da, este la fel ca al meu de acum. Numai ca noi l-am facut singuri, fara meseriasi asa „harnici” ca ai tai. Pe lateral am folie si deasupra am pus fisii de onduline (un fel de policarbonat). Rosiile se pun la distanta intre ele 25-30 cm si intre randuri cam 70 cm.
    In momentul acesta, al meu este plin de salata si ridichii. Ai facut un lucru bun si durabil.
    Tot scheletul de lemn l-am dat la rindea electica si apoi am dat cu doua straturi de lac incolor. Este recomandat sa se trateze lemnul impotriva mucegaiului. Rasaduri am vazut ca ai frumoase, asa ca iti spun spor la treaba!

Lasă un răspuns

