rasaduri repicate


nu, nu sunt de acum ci de sambata trecuta. Dar n-am avut timp sa ma laud.
Am capatat o dexteritate grozava in a confectiona pahare din hartie , gratie sticlei de apa minerala care nu ma lasa sa gresesc dimensiunile iar productivitatea este foarte mare. Partea proasta e ca am multe rasaduri. Dar pentru asa un solar maaaareeee…. trebuie populat , nu?
Si acum legenda
RIB = rosii inima de bou
LG= Elisa galbene
LL= Elisa lungi de la taica
me = de la mine
total pana acum 100 fire , daca le puneam mai devreme ieseam cu ele si pe piata 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

12 gânduri despre „rasaduri repicate

  1. Irenadaiana, esti o dulce 🙂 Multumesc.
    Si esti o inventiva , eu nici nu m-as fi gandit la asta. Cand raman fara pahare de iaurt/smantana sigur o sa aplic metoda ta.
    Draga mea, vreau sa-ti spun ca rosiile Lungi au si frunzele lunguiete si cele galbene au si frunzele un verde spre galben. De ce nu ti-oi fi trimis din cele Mari de Timis, nu ai zis tu?
    Cat priveste solarul ar fi ultimul meu vis din viata asta si poate ajung sa traiesc atat cat sa-l indeplinesc, depinde de mai multe lucruri. Sa te bucuri de el si sa va foloseasca!

  2. Daiana, daca ma iubesti 😆 scrii numele meu adevarat la numele rosiilor de la mine fiindca Lisa este un sat de pe aici, numele meu este Elisa . Multumesc daca intelegi 🙂

  3. Oa, arata excelent! Si solarul din articolul precedent e extra. Ai ceva teren la dispozitie. Iti doresc sa creasca multe plante frumoase pe el. Poate si un pic de gazooooon….

  4. Felicitari.Eu am ramas fara rasaduri din cauza ca le-am scos prea devreme in rasadnita si au murit de la temperaturile alea de 5-6 grade ziua, de-acum 10 zile 😦
    Acum am pus alte seminte si,pentru a avea rosii timpurii probabil ca voi cumpara rasaduri

Lasă un răspuns

