pentru ca nu ma pot abtine


astazi am avut din nou o deplasare pe coclauri la o constatare de gard nabadaios care s-a pus fix in dreptul unui autovehicul care circula „regulamentar pe langa drum”. dar nu despre asta voiam sa va vorbesc. Ci despre drumul pana acolo care intamplator trecea printr-o padurice. Iar eu , la intoarcere , precum Scufita rosie , nu m-am putut abtine sa nu incerc macar sa mai fur ceva din „sanul naturii”. Asa ca am tras frumusel pe dreapta pentru ca tocmai zarisem un palc de branduse galbene ca floarea soarelui – normal ca n-am putut sa scot niciun bulb pentru ca astia nu ne-au dotat si cu casmale – in schimb am mai smuls cateva manunchiuri de caltunasi sau toporasi sau viorele , si mov si albi (ca albi n-aveam). In plus am rupt si cateva joarde de ceva tufa taratoare (halal descriere , habar n-am ce e dar precum se vedea se prinde rapid) pe care le-am plantat tot pe langa gard. In concluzie data viitoare trebuie sa-mi pun o unealta de zgarmat in portbagaj ca sa nu ma mai oftic de pomana. 

Am terminat operatiunea de plantare taman la fix cand a inceput ploaia 🙂

4 gânduri despre „pentru ca nu ma pot abtine

    1. pana la urma e buna si doar ca tufa ca-mi acopera gardul cu verdeata si poate mai opreste din semintele de buruieni de pe terenul de alaturi. 🙂
      se vor prinde cu siguranta pentru ca a plouat toata noaptea.

Lasă un răspuns

