aglomeratie mare…


va amenintam de multa vreme ca anul asta imi iau pui. Aveam cele mai serioase intentii dar erau planificati pentru nitel mai tarziu. Se pare insa ca planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ pentru ca vineri de 1 aprilie ( si n-a fost pacaleala) m-am pomenit cu doua cutii piuitoare , mai precis 80 (optzeci) de ghemotoace alb-roscate pentru care nu ma pregatisem absolut de loc. In concluzie , casa mi-a devenit dintr-o data neincapatoare , am mutat rasadurile de la bucatarie si-am instalat cresa pentru puisori. Din fericire am un ajutor nesperat din partea lui Kimi care si-a descoperit o a doua natura , cea de closca iubitoare. La cel mai mic piuit e langa ei , ii miroase si-i linge ca pe catei si daca ar incapea s-ar cuibari cu ei in cutie. E ca un copil mic care a primit un animalut mic de care sa aiba el grija. Nu mi-am imaginat ca va fi asa , ma temeam ca o sa-i inhate unul cate unul , ca o sa-i latre , ca o sa-si imagineze ca sunt bucatele mai mari de ficatel , pieptisor si copanel. Dar parca cine stie… cred ca banuieste el ceva…. si asteapta sa mai creasca. Pana atunci ….

Această prezentare necesită JavaScript.

Pana atunci , astazi vine nea Marin – ca doar ce terminaseram actiunea Solaris – si incepem actiunea OZN (optzeci de zburatoare neadapostite). Ca doar au si ele nevoie de o curte si-un cotet , nu?

13 thoughts on “aglomeratie mare…

    1. pai daca te uiti cu atentie o sa-l vezi si pe Kimi cu botul in ei. Mi-a fost greu sa-l pozez in lada iar a doua oara nu ma risc.🙂 si oricum bietul Handi si-a dat obstescul sfarsit acum doua zile

  1. vaaaaaaaaaaaai, cat de tare e faza!!! sunt adorabili si il inteleg pe kimi, asa cum te inteleg si pe tine, dar cred ca ti se inmoaie sufletul cand ii vezi asa mici si neajutorati. sa-ti traiasca si ei si sa fie sanatosi!

      1. nu prea mai fac mare lucru, dar sa stii ca eu va citesc pe toate care sunteti la mine in blogroll, sunt la curent cu toate stirile voastre, chiar daca nu comentez intotdeauna.

  2. 80 sis? uau, mie mi-ar fi tare frica. plus ca-s asa de mici…
    da-s draguti foc. sa va creasca mari si frumosi si sa pui poze pe blog cu prajituri facute din ouale productie proprie.

    1. de fapt sunt 84 , din care unul e damblagit saracul dar se tine bine , e un luptator. e preferatul lui Kimi , sa-l vezi cum incearca sa-l linga pe cioc si Handi (asa l-am botezat) sta ca prostul si nu mai piuie. Iti dai seama cam ce-a fost pe mine cand l-am vazut pe individ cu cutiile si mai ales cand m-am apucat sa-i numar si nu mai terminam. Mi-am scos la interval toate castronelele (pana voi gasi niste hranitoare adecvate ). Din fericire am gasit la o farmacie veterinara o adapatoare mica dar n-avea decat una , tre sa mai caut si in plus sa vad cum mai insir o cutie doua ca tot inghesuiti sunt mititeii. Asta pana s-o mai incalzi sa pot sa-i scot pe minunatul gazon al lui M.🙂

        1. hai ma sis , ca e ala vechi din spate. In fata n-am pus inca nimic , nici macar n-am pus toate semintele de flori , cartofii de dalii si cepele de gladiole , mai e pana la patratelul din fata.

Lasă un răspuns

