muguri albi si roz si flori


ramasesem datoare cu niste poze. Am tot sperat ca o sa pot fotografia niste caisi in floare dar primavara asta se lasa greu asa ca bucurati-va de crengutele inflorite intre timp.

Această prezentare necesită JavaScript.

din pacate parfumul nu poate fi postat. 🙂

6 gânduri despre „muguri albi si roz si flori

  1. pana acum, tot ce-am vazut in pozele astea ca mobilier face parte din categoria „asa mi-as face si eu”. stiu cum e cand se termina finantele, dar asta este. spor in continuare!

    1. cristinuca , am foarte putina mobila si aia e luata de la SH ca la noi e scumpa si extrem de proasta (doar placaj ordinar). Am avut noroc cu cateva piese chiar frumoase din lemn masiv cum e dulapul al de colt cu vitrina pana jos , mai am o comoda mica mica si canapelele (3,2,1 luate doar cu 16 mil toate acum doi ani). Mai am o masa pentru cafea , din lemn de stejar , groasa , zdravana si placata pe centru cu gresie pe care am luat-o cu 3 mil. In rest canapeaua si fotoliile pentru terasa , din ratan luate de la bulgari la pret cu vreo 30% mai mic dcat la noi. Mi-ar mai trebui ceva pentru carti. Singura incapere completa e bucataria care era destul de micuta ca nr de piese dar e tot din lemn masiv. Si-am improvizat , masca de hota am transformat-o in dulap de jos , am marit corpul de aragaz cu doua nise in stg si dreapta , am schimbat blatul , iar locul de masina de spalat vase il voi completa cu doua rafturi deschise in care voi pune niste cosuri impletite ( deocamdata acolo tin butelia ). Am mai completat cu doua dulapioare suspendate in care-mi tin minunile dragi expuse si doua comode cu sertare si uite-asa cu max 30 mil mi-am facut o bucatarie de vis , mor de dragul ei. Ei si da am avut boala la o masa rotunda , tot de la sh , e si extensibila si e si zdravana. Din nefericire magazinul de la care cumparam asa ceva s-a inchis din motive de criza ( mai precis chiria era f. mare si tipa l-a inchis din lipsa de spatiu) iar eu am ramas cu casa nemobilata. 🙂

    1. ei , nu-i chiar asa din cale-afara. din pacate ni s-au cam terminat fondurile si-a ramas „putin” nemobilata. Dar momentan e functionala. 🙂 Oricum casa a devenit o „gaura neagra” care inghite in nestire toata bruma de economii. Cred ca o sa lasam si urmasilor cate ceva de facut 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

