branduse-n iarba…


va amintiti (sau poate nu ) , va spuneam ca vazand niste poze din Scotia mi-a incoltit in minte ideea de a face si eu la fel . Adica sa plantez bulbi de branduse prin iarba , in spate , la terasa , pe langa alee … pe unde mai pot …

Iata si fotografia promisa. Daca asta nu va convinge… Si sa stiti ca sunt si branduse de toamna – mov lila roziu deschis – infloresc prin septembrie – va spun ca le vedeam in fiecare toamna pe cand mergeam la Brasov la scoli inalte. Mi-e dor de vremurile alea si de drumul printre munti , pe firul apei…😦

 N-am dreptate?

4 thoughts on “branduse-n iarba…

    1. cand le-ai pus? eu in primul an le-am pus de toamna si e drept in primavara au iesit mai greu dar anul asta (desi nu le-am scos ca uitasem locul) au iesit inca din februarie. Mai greu a fost cu florile ca a fost frig. Uite , iti pun eu deoparte de la mine cativa bulbi si cand vii la Giurgiu ii iei si-i bagi direct in pamant ca nu patesc nimic. Eu cred ca am si taiat cativa cu sapa asta toamna dar le-a priit ca s-au inmultit.🙂

Lasă un răspuns

